۳۹۱۲۵۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ویسی: سپاهان احساس پاکی دارد

سرمربی سپاهان می‌گوید سه امتیاز بازی برابر پرسپولیس برای تیمش اهمیت زیادی دارد.

خبرگزاری خبرآنلاین: عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: دیدار ما برابر پرسپولیس بسیار سخت و فشرده خواهد بود. سه امتیاز بازی حائز اهمیت است و هر دو تیم ارزش این امتیاز را می‌دانند. همینطور در دو هفته گذشته اختلاف ۴ امتیازی خودمان با پرسپولیس را به ۲ امتیاز رساندیم و تلاش می‌کنیم فردا امتیاز کامل را بگیریم. بازی مهمی داریم و امیدوارم بازی خوب و زیبایی را تماشا کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که در بازی فردا نیز مانند بازی با ماشین‌سازی که به ۶ بازیکن ۲۱ ساله اجازه بازی داد، این کار را خواهد کرد گفت: روی تمام بازیکنانی که در تیم ما هستند حساب می‌کنیم اما در بازی فردا باتجربه‌ها بیشتر می‌توانند به تیم کمک کنند. بازیکنان جوان ما باانگیزه و پرشور هستند و توانستند سه امتیاز خوب را از تبریز بگیرند.
ویسی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس دو هفته قبل بازی‌های سنگینی را گذرانده است اما سپاهان برابر پیکان و ماشین‌سازی به میدان رفته است گفت: فردا می‌توانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. هرچند مقابل استقلال و پرسپولیس میزبانی یا مهمانی معنا ندارد اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را در خانه از دست ندهیم.
سرمربی سپاهان در رابطه با فضای ورزشگاه‌ها گفت: پریشب یک بازی فوتبال در اروپا را می‌دیدم که هنگام تعویض بازیکن تیمی که ۴ گل دریافت کرده بود، تماشاگران او را تشویق می‌کردند. در استادیوم‌هایی که خودم در آن‌ها بودم دیده‌ام که هواداران تیم‌های رقیب کنار هم نشسته‌اند و در آخر بازی نیز چه برنده و چه بازنده، سالم و سلامت از استادیوم خارج می‌شوند. در ایران که ادعای فرهنگ داریم باید فضای ورزشگاه‌ها را به گونه‌ای تغییر دهیم که بچه‌ها و خانم‌ها نیز بتوانند به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند. از هواداران سپاهان خواهش می‌کنم که حتی پرسپولیس را نیز تشویق کنند. همان گونه که در تبریز هواداران ماشین‌سازی نیز ما را تشویق می‌کردند.
وی در رابطه با خط هافبک باتجربه تیمش گفت: تیمی که ساختیم احساس پاکی دارد و بازیکنان جوان‌ ما با تیم همکاری می‌کنند. باتجربه‌ها نیز به تیم کمک زیادی می‌کنند و از آن‌ها راضی هستم. در بازی‌های گذشته ۷-۸ موقعیت صددرصد گل داشتیم اما به خاطر تمرکز نداشتن در یک سوم زمین حریف، گل نزدیم و تعداد گل‌هایمان کم است اما از خط هافبک بااخلاق تیم‌مان راضی هستم.
سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که با حضور اولیویرا و مهدی امینی، دروازه سپاهان را قرص و محکم می‌داند یا خیر گفت: اولیویرا شاید در هفته‌های اول لیگ خوب نبود اما به تدریج با خط دفاع و کل مجموعه تیم هماهنگ‌تر شد و اکنون نیز کمک زیادی به تیم می‌کند. مهدی امینی ۲۰ ساله را نیز از تیم‌های پایه به تیم‌مان اضافه کردیم و مطمئنا در جام حذفی به او بازی خواهد رسید. همچنین ذخیره خوبی برای لیگ برتر خواهد بود. استفاده از یک گلر جوان در دروازه، کار پر ریسکی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سپاهان محبوب کرمان.ایشالله امسال قهرمان میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج