۳۹۱۲۶۸
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

کره شمالی، آمریکا را تهدید کرد

کره شمالی روز سه شنبه اعلام کرد که با توسعه سامانه های موشکی این کشور ؛ هم اکنون خاک آمریکا در تیررس موشک های بالستیک هسته ای این کشور قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا: کره شمالی روز سه شنبه اعلام کرد که با توسعه سامانه های موشکی این کشور ؛ هم اکنون خاک آمریکا در تیررس موشک های بالستیک هسته ای این کشور قرار دارد.

کره شمالی این مطلب را درحالی اعلام می کند که اوایل ماه جاری میلادی سه فروند موشک بالستیک مدل موسودان با برد یکهزار کیلومتر پرتاب کرد که در آبهای ژاپن فرود آمد.

به دنبال این پرتاب ها ؛ این کشور تاکید کرد که از این پس می تواند پایگاه های آمریکا را در نقاط مختلف منطقه از جمله در جزیره گوام هدف قرار دهد و دیگر نیروهای آمریکایی در این منطقه امنیت نخواهند داشت.

خبر مذکور درخصوص حمله با موشک هسته ای بالستیک به خاک آمریکا در شرایطی منتشر می شود که کره شمالی ماه جاری میلادی پنجمین آزمایش هسته ای پرقدرت خود را انجام داد و به دنبال آن اعلام کرد که در ساخت کلاهک های هسته ای کوچک گام های بلندی برداشته است.

حتی کره جنوبی و آمریکا نیز پس از این آزمایش تصریح کردند که کره شمالی در زمینه ساخت کلاهک های هسته ای و تسلیحات پیشرفته تر اتمی کوچک با کیفیت بالاتر فنی گام های بلندی برداشته است.

با این وجود بیش تر کارشناسان و مقام های آمریکایی بر این باورند که کره شمالی دستکم تا یک دهه دیگر نمی تواند کلاهک های هسته ای بر روی موشک های خود برای هدف قرار دادن آمریکا نصب کند.

ازسوی دیگر روزنامه 'رودونگ سینمون' ارگان حزب حاکم این کشور نوشته است که ما دیگر می توانیم با موشک های بالستیک مجهز به کلاهک های اتمی هر بندری را که کشتی ها و ناوهای هواپیمابر هسته ای و زیردریایی های اتمی آمریکا پهلو گرفته اند ، هدف قرار دهیم.

این نشریه می نویسد که از این به بعد منطقه پاسیفیک و خاک آمریکا ، گوام و هاوایی در تیررس موشک های بالستیک هسته ای خواهد بود.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نوشته است که این ها بخشی از لاف زنی ها و جنگ روانی کره شمالی است و هر زمان که این کشور تحت فشار و تحریم های فزاینده قرار می گیرد ، چنین ادعاهایی مطرح می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر حسین فلاح زاده

      دمش گرم

    • بدون نام

      امریکا 600میلیارد دلار هزینه نظامی اش هسته..اول قدرت اقتصادی..کره هیچ شانسی نداره دربرابر امریکا چون کشور کوچیکه...اخر عاقبت کره مثل هیروشیما ژاپنه

    • اشکان

      خدا لعنت کند کره شمالی را

    • بدون نام

      جراعتشونداره کره چون میدونه مثل ناکازاکی باخاک یکی میشه فعلاامریکااولین کشوریه که دوبارازبمب اتم روی انسان استفاده کرده

    • ارین

      کره شمالی که خوبه کل آسیا عددی نیست

    • ارین

      چرا نمیشه درقسمت نظرات به پیامها رای داد؟؟؟

    • بدون نام

      همش حرفه

    • بدون نام

      واقعا افرین به غیرتشون.دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج