جاباما
۳۹۱۲۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی: اگر حرفی بزنم آقایان ناراحت می شوند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه آقایان به لیگ برتر اعتماد ندارند، گفت: لیگ دوباره قرار است تعطیل شود و معلوم نیست ما چه زمانی به شرایط فعلی برمی گردیم.

خبرگزاری مهر: امیر قلعه نویی عصر امروز سه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد و پیروزی سه بر صفر تیم تبریزی گفت: اگر حرف بزنیم آقایان ناراحت می شوند ولی آنها به لیگ برتر اعتماد ندارند و ما با این برنامه ریزی خودزنی می کنیم.

وی سپس با تاکید بر اینکه بازی خوبی را شاهد بودیم، ادامه داد: هم گل زدیم و هم گل نخوردیم و روند بازی را هر کسی دید لذت برد که جا دارد از هواداران تیمم و همچنین بازیکنان تراکتورسازی تشکر کنم.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه سیاه جامگان جزو تیم های خوب لیگ برتر است، ابراز داشت: گل زودهنگامی که زدیم باعث شد شیرازه تیم مشهد از هم بپاشد.

وی با انتقاد از برخی بازیکنان تیمش که فرصت های گلزنی زیادی را خراب کردند، گفت: قرار نیست در همه مسابقات این قدر فرصت برای ما به دست بیاید و باید در آینده روی این موضوع کار کنیم و مشکلات تیمی را کاهش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت جاسم کرار گفت: کرار آسیب دیده و آنفلونزا گرفته است و به زودی به میادین بازمی گردد.

وی در خصوص اخطار گرفتن سروش رفیعی و هادی محمدی نیز گفت: نباید کارت الکی بگیریم، امروز سروش رفیعی هم که کارت گرفت اما نباید می گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج