جاباما
۳۹۱۲۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ستاره پرسپولیس خلبان شد

اولین رقابت پرسپولیس و سپاهان به ۴۵ سال قبل باز می گردد.

کاپ: ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۰ این دو تیم برای اولین بار در رقابتهای جام منطقه ای مقابل یکدیگر قرار گرفتند و پرسپولیس با دو گل کلانی و خوردبین موفق شد تیم سپاهان را در اصفهان شکست دهد. اما حاشیه های این بازی به نقل از مطبوعات وقت:

آلن راجرز سرمربی انگلیسی سرخپوشان صبح روز مسابقه را به بازدید از آثار تاریخی اصفهان اختصاص داد و همایون بهزادی کاپیتان پرسپولیس نیز راهنمای او در این تور اصفهان گردی بود! آنها در بازدید خود سری هم به منارجنبان اصفهان زدند. اما راجرز ناگهان از نیمه راه این منار و چند پله مانده به بالای آن برگشت.

ترس راجرز از این بود که مبادا این منار شکسته شده و او به پایین سقوط کند! هر چه به او گفتند بابا این منار سال هاست که به همین شکل می جنبد، ولی راجرز قانع نشد و حاضر به رفتن به بالای آن نشد و مدام می گفت که من در هیچ کجای دنیا چنین چیزی ندیده ام!

درآمد بلیت فروشی این بازی ۱۷ هزار تومان بود که به سپاهان اختصاص داشت. سپاهانی در دو بازی قبلی مقابل پاس و استقلال به ترتیب ۵ هزار و ۱۰ هزار تومان درآمد کسب کرده بود. ضمن آنکه به جز ۱۲ هزار نفری که بلیت خریده بودند، حدود ۵۰۰ نفر تماشاگر نیز از پشت بام خانه های اطراف بازی را نگاه می کردند که بلیتی برای تماشای بازی نخریده بودند!

حدود هزار تماشاگر طرفدار پرسپولیس از تهران راهی اصفهان شده بودند تا بازی تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا کنند. تعدادی از آن ها با هواپیما و تعدادی نیز با اتومبیل شخصی از تهران به اصفهان رفته بودند و تعدادی نیز با ۴ اتوبوس دربست ساعت ۴ بعدظهر پنج شنبه از تهران راه افتاده بودند. این گروه به خاطر مسدود بودن جاده به علت برف و یخبندان، مسیر ۵ ساعته تهران- اصفهان را ۱۷ ساعته طی کرده بودند!

همایون بهزادی کاپیتان پرسپولیس به هنگام سفر کاروان پرسپولیس از تهران به اصفهان هوس خلبانی به سرش زد. بهزادی که رفیق خلبان جت حامل پرسپولیسی ها بود، چند لحظه به جای رفیقش در صندلی خلبان نشست و وقتی فرمان هواپیما را بی اختیار پایین کشید، هواپیما دچار حرکت غیر منتظره ای شد که موجب نگرانی همه شد! با این حرکت بهزادی هم از ادامه خلبانی منصرف شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج