جاباما
۳۹۱۳۱۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بیانیه ناجا به مناسبت هفته دفاع مقدس

نیروی انتظامی در بیانیه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس جایگاه برتر منطقه‌ای کشور و تحکیم قدرت بازدارندگی راهبردی را از دستاوردهای دفاع مقدس دانست.

خبرگزاری ایسنا: نیروی انتظامی در بیانیه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس جایگاه برتر منطقه‌ای کشور و تحکیم قدرت بازدارندگی راهبردی را از دستاوردهای دفاع مقدس دانست.

در بیانیه نیروی انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس متن آن را در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، آمده است:« سی و یکم شهریور ماه یادآور حماسه سروقامتانی است که قصیده بلند ایستادگی و مقاومت را در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه گر، سر دادند و با بذل جان خویش، ملت بزرگ ایران را سربلند کردند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ والای انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از پایمردی ها و جانفشانی های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان های والا و انقلابی پیر و مرادشان سپردند و با سلاح ایمان و بصیرت رویای شکست ناپذیری قدرت‌های بزرگ و ایادی منطقه‌ای آنان را برای همیشه باطل کردند. دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

هفته دفاع مقدس فرصت گران‌بهایی برای اقشار مختلف مردم ایران مخصوصا جوانان و نوجوانان عزیز است تا ضمن بازخوانی مقطع حساس تاریخ جنگ تحمیلی هشت ساله، از مکتب شهیدان برومند و جانبازان بزرگوار، درس‌های الهام بخشی برای آینده کشور بیاموزند و جای تردید نیست که حماسه دفاع مقدس، چنان تصویری از غلبه ایمان، توکل و اعتقاد به نصرت الهی در برابر نیروهای استکباری به نمایش گذارد که حق طلبان و سلطه ستیزان عالم به تأسی از آن برخاستند و برگ های نوینی از دفتر مبارزه با نیروهای باطل و زورگو رقم زدند.»

در ادامه این بیانیه با تأکید بر ضرورت بهره گیری همه جانبه از فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و قابلیت های خیره کننده موجود نزد یادگاران و شهیدان زنده این رخداد شگفت انگیز و تاریخ‌ساز در حوزه تولید قدرت نرم و تحکیم نظم و امنیت عمومی آمده است:« تلاش برای زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس و پیشگیری از قرار گرفتن این فصل مهم و الهام بخش تاریخی در ورطه غفلت و فراموشی، رسالت خطیری است که تحقق آن بهره‌مندی نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی از برکات این حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند را تضمین می‌کند.

نیروی انتظامی با تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و تحسین حماسه آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی آن دوران باشکوه و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی و تجدید میثاق با امام راحل (ره) و بیعت با ولی فقیه زمان، مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ، بر لزوم تحکیم اقتدار، وحدت و همبستگی ملی در برابر تهدیدات تاکید داشته و هفته ایثار و استقامت، هفته دفاع مقدس را گرامی داشته است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا یه کم عاقلانه فکر کنید
      سربازی اجباری باید لغو بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج