۳۹۱۳۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: اصلاً وقت تلف کردن بلد نیستیم

مرفاوی در مورد اینکه آیا بازیکنانش وقت‌تلف می‌کردند یا خیر، گفت: ما اصلاً از این کارها بلد نیستیم و دنبال اتلاف وقت هم نبودیم.

خبرگزاری فارس: عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سایپا در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش، گفت: عید را مجددا تبریک می‌گویم. خوشحالم عیدی ناچیزی را خدمت مردم قم هدیه کردیم. دیروز در نشست خبری اعلام کردیم که دنبال سه امتیاز هستیم تا اولین پیروزی را کسب کنیم. می‌توانستیم در مشهد برنده شویم اما مرتکب اشتباه شدیم. بازی خوبی انجام دادیم. بعد از تعطیلات بازی‌ کردیم که نشان از پیشرفت داشت.

وی افزود: امروز هم نشان دادیم پیشرفت داشتیم. حریفمان تیم بسیار خوب بود و سه مهره خارجی با کیفیت دارد. در نیمه اول گل زدیم و در شرایطی که تیم حریف در نیمه دوم دنبال گل بود توانستیم به خوبی از گلی که زدیم دفاع کنیم. بازیکنان تیم در دقایق آخر استرس داشتند چرا که یکی دو بار برد را در این دقیقه از دست دادیم. این استرس باعث شد تیم عجولانه بازی کند. روی نیمکت هم این مسئله ما را اذیت کرد. خدا را شکر سه امتیاز حیاتی را کسب کردیم این برد خیلی از لحاظ روحی و شخصیتی و خود باورری برایمان خوب بود.

وی ادامه داد: ما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و راه‌های نفوذ آنها را بسته بودیم دیدید که راه را بر روی ترابی بسته بودیم و بقیه بازیکنان هم مجبور شدند تعویض کنند. ما تا دقیقه ۹۴ سعی می‌کردیم که به سمت دروازه حریف حمله کنیم. اگر استرس بردن در بین بازیکنان وجود نداشت می‌توانستیم به گل‌های بعدی هم برسیم.

سرمربی صبا در مورد برنامه تیمش در تعطیلات گفت: فردا ریکاوری خواهیم کرد و پنج‌شنبه و جمعه استراحت می‌کنیم تا از روز شنبه کار خود را برای حضور در جام حذفی آغاز کنیم. هنوز مشخص نیست بازی ما روز پنج‌شنبه است یا جمعه و امیدواریم هر چه زودتر این روز مشخص شود.

مرفاوی یادآور شد: بازی راحتی در جام حذفی نداریم زیرا همه تیم‌ها هم اکنون سخت هستند، جام حذفی هم جام شگفتی‌هاست، تیم‌هایی می‌توانند مقابل لیگ برتری‌ها به برتری برسند که هیچ کس این موضوع را باور نمی‌کند. خوشبختانه ما نفرات خوبی را در اختیار داریم که می‌توانیم قدم اول را محکم برداریم.

وی تأکید کرد: بازی در جام حذفی برای ما خوب خواهد بود چرا که در جریان مسابقات قرار خواهیم گرفت و وقفه‌ ایجاد نمی‌شود. در دیدار امروز هم استرس بردن ما را اذیت می‌کرد و گرنه راحت‌تر می‌توانستیم به پیروزی برسیم و همین استرس باعث شد که فشار روی دروازه ما بیاید.

مرفاوی در مورد اینکه آیا بازیکنانش وقت‌تلف می‌کردند یا خیر، گفت: ما اصلاً از این کارها بلد نیستیم و دنبال اتلاف وقت هم نبودیم. حامد لک در بین دو نیمه دچار کمردرد شده بود که پزشک هم او را معالجه کرد و تمام بازیکنانی که روی زمین افتادند بر اثر درگیری‌های درون بازی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج