۳۹۱۳۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: عنایتی باید الگوی جوان‌ها باشد

فرکی گفت: عنایتی باید برای بعضی از فوتبالیست‌های ما الگو باشد که به درستی از فرصت‌های خود استفاده می‌کند

ورزش سه: حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی با صبای قم گفت: وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکنیم باید شکست بخوریم؛ ما نبردیم چون نتوانستیم از فرصت‌هایمان بهره ببریم؛ صبا امروز میزبان بود و انگیزه زیادی داشت و در استفاده از اندک موقعیت‌هایشان موفق؛ با وجود آنالیز خوبمان و اینکه می‌دانستیم در کدام قسمت دفاع مشکل داریم از همان سمت زمین ضربه خوردیم.

او ادامه داد: عنایتی باید برای بعضی از فوتبالیست‌های ما الگو باشد که به درستی از فرصت‌های خود استفاده می‌کند؛ باید به صبا برای ۳ امتیاز تبریک بگویم ولی ما هم یکدل بودیم، تلاش کردیم و موقعیت داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه را به سود خود تمام کنیم؛ تعویض داشتیم و تغییر تاکتیک انجام دادیم تا به پیروزی برسیم اما متاسفانه به برد نرسیدیم.

سرمربی سایپا با اشاره به عملکرد حاج‌بابایی داور مسابقه اظهار کرد: راجع به داوری صحبت نمی‌کنم ولی تیم داوری به نظرم اشتباهاتی در این مسابقه انجام داد؛ باید صحنه‌های مشکوک به پنالتی را دوباره ببینم تا نظر دقیق بدهم؛ توپ‌مان به تیرک دروازه‌شان خورد ولی بازی را نبردیم.

فرکی به عدم انجام بازی جوانمردانه بازیکنان صبا اشاره کرد و گفت: برخی بازیکنان صبا اتلاف وقت کردند که این مسئله طبیعی بود و می‌خواستند برنده باشند؛ ما امروز شایسته باخت نبودیم ولی فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و گفت که تیم بهتر برنده نمی‌شود.

او اضافه کرد: وقتی خود ما هم حمله می‌کنیم و حریف ۱۱ نفره دفاع می‌کند موجب بسته شدن روزنه‌ها می‌شود؛ تنها راه به گل رسیدن در این شرایط ضربات مستقیم است تا با اتفاقات به گل برسیم ولی ما باید در نیمه اول کار را به سود خود تمام می‌کردیم؛ اگر ما یک گل می‌زدیم شرایط صبا فرق می‌کرد و به اهدافمان می‌رسیدیم اما ما گل را روی اشتباه خوردیم و حریف با تمام وجود دفاع کرد و نتیجه گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج