۳۹۱۴۱۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اطلاعیه پلیس فارس: آرایشگاه رفتن عروس و دامادها از ساعت ۶ بعدازظهر ممنوع!

در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر مراکز برگزارکننده جشنهای عروسی و پیشگیری از مظاهر علنی فساد، پلیس فارس اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرجنوب: در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر مراکز برگزارکننده جشنهای عروسی و پیشگیری از مظاهر علنی فساد، پلیس فارس اطلاعیه ای صادر کرد؛

۱- آرايشگران زنانه و مردانه حداكثر تا ساعت ۱۸ مجاز به ارايه خدمات به عروس و داماد مي‌باشند و در اين ساعت عروس و داماد بايد ترخيص و از آرايشگاه خارج شوند.

۲- عكاسان و فيلمبرداران حداكثر تا ساعت ۲۰ مجاز به ارايه خدمات به عروس و داماد هستند و در اين ساعت بايد عكاسي و فيلمبرداري اتمام و عروس و داماد وارد تالار و باغ مجالس شوند.

۳- تالارها، باغات و تشريفات مجالس حداكثر تا ساعت ۲۴ مجاز به فعاليت و ارايه خدمات به جشن ها هستند و در اين ساعت بايد جشن به پايان رسيده و مهمانان و عروس و داماد از باغ خارج شوند.

۴- از راه اندازي كاروان عروسي و بروز مشكلات ترافيكي و آلودگي صوتي توسط صاحبان عروسي در شهر خودداري شود.

۵- ارايه هرگونه خدمات و برگزاري مجالس خلاف عرف و شرع و قانون توسط برگزاركنندگان جشنها (رديف ۱.۲.۳) به هر عذر و بهانه ممنوع است و در صورت عدم رعايت موارد فوق توسط اداره نظارت بر اماكن عمومي از فعاليت آنها جلوگيري و به مراجع قضايي معرفي مي شوند.

۶- شهروندان از برگزاري هرگونه جشن و عروسي در باغات شخصي و فاقد مجوز كه باعث بروز مشكل براي خانواده ها ميشود خودداري کنند.

۷- واحدهاي صنفي رستوران و چايخانه ها نيز موظف به رعايت ساعت كاري (حداكثر ۲۴ ) و اخذ مجوز جهت موسيقي زنده از اداره ارشاد اسلامي و رعايت شئونات اسلامي و ضوابط انتظامي و مقررات مي باشند و در صورت عدم رعايت وفق بند ۵ اقدام مي شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      پلیس شیراز نکنه فکر کردند مردم سرباز پادگان هستند باید طبق قانون بقیه شهرها عمل کنند نه هر استانی قانون خاص خودش داشته باشد (چاپ شود ممنون)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج