جاباما
۳۹۱۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

این مرد دعاگوی مهربانی‌های شماست

بدون تردید خوانندگان به‌ویژه آنها که پیش از مطالعه هر مطلبی سراغ صفحه «دست‌های مشکل‌گشا» مجله می‌آیند، در ماه‌های گذشته با مردی که به دليل برطرف کردن بحران مالی مجبور شد کلیه‌اش را بفروشد آشنا شدند


این مرد دعاگوی مهربانی‌های شماست

مجله سیب سبز : بدون تردید خوانندگان به‌ویژه آنها که پیش از مطالعه هر مطلبی سراغ صفحه «دست‌های مشکل‌گشا» مجله می‌آیند، در ماه‌های گذشته با مردی که به دليل برطرف کردن بحران مالی مجبور شد کلیه‌اش را بفروشد اما درمواجهه با خانواده دختر نیازمند به کلیه، کلیه‌اش را به دختر این خانواده اهدا کرد و جان او را نجات داد، آشنا شده‌اید. مردی که با وجود غده سرطانی که در کبدش جا خوش کرده، تلاش می‌کند تا سرپناهی مطمئن برای همسر و فرزندش باشد. آبان‌ماه گذشته در همین صفحه با زندگی حبیب‌آقا آشنا شدید و با قلب‌‌های مهربان و صمیمی‌تان مثل همیشه به یاری ما آمدید تا در کنار هم به رسم گذشته دست‌هایش را بگیریم و مرهمی بر مشکلات و زخم‌های دلش باشیم.

این مرد دعاگوی مهربانی‌های شماست

همچنان در انتظار همراهی‌تان هستیم

خانواده حبیب‌آقا اگرچه به همت شما و لطفی که داشتید بخشی از مشکلات و دشواری‌های زندگی‌ را پشت‌سر گذاشته، اما امروز در ابتدای مسیر قرار دارد. حبیب‌آقا باید دست‌کم، یکی، دو ماه کار کند تا بتواند آنطور که باید و شاید به درآمدزایی برسد و بتواند خرج مغازه، منزل و هزینه‌های درمانی‌اش را تامین کند. او همچنان به یاری و کمک ما و شما نیازمند است و دعاگوی دستانی است که برای بهبود شرایط زندگی او، دست‌هایش را گرفتند و از هیچ کمکی دریغ نکردند.

خانواده‌ای که قدردان محبت شماست

همسر حبیب‌آقا به لطف یکی از خیرین، صاحب کامپیوتری شد تا به کمک آن بتواند با قبول کار در منزل برای تامین هزینه‌های زندگی و معیشتی خانواده به همسرش کمک کند. او که پیش از این کار کردن با کامپیوتر را در یک دفتر خدمات درمانی به صورت رایگان فرا گرفته بود، قصد دارد با کمک این کامپیوتر به همسرش کمک کند تا زودتر بتواند کاسبی‌اش را رونق دهد و برای درمان بیماری‌ و پرداخت قرض‌هایی که تعهد به پرداخت آنها دارد، دست به کار شود.

خوانندگان سیب سبز؛ همراهان همیشگی

خوانندگان و مخاطبان در مدتی کمتر از یک ماه توانستند مبلغی حدود ۴ میلیون تومان را برای همراهی با حبیب‌آقا جمع‌آوری کنند و جمعیت امام علی (ع) نیز با پیگیری‌هایی که داشت توانست شرایطی را فراهم آورد تا مبلغی به‌صورت قرض‌الحسنه دراختیار حبیب آقا قرار گیرد تا به کمک آن بتواند از پس هزینه‌ دستگاه‌های خشکشویی، اتو، دیگ بخار و لباسشویی و دیگر متعلقاتش بر آيد. این دستگاه‌ها جمعا هزینه‌ای حدود ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بر داشت و بقيه کمک‌های ارائه شده به حبیب‌آقا صرف اجاره و هزینه‌های جانبی مغازه شد. اگرچه صنف خشكشویی تهران نيز با حضور کارشناسانش در مغازه، برای نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های او کمک قابل‌توجهی به حبیب‌آقا کردند و در این زمینه راهنمایی‌های لازم را به او ارائه دادند.

خشکشویی‌ای که به همت شما برپا شد

مهربانی و همراهی شما موجب شد تا اوایل آذرماه حبیب‌آقا مغازه‌ای ۲۴ متری در شهر رشت کرایه کند؛ مغازه‌ای که با پرداخت ۲میلیون تومان پول پیش و یکصد هزار تومان اجاره ماهانه از چند روز دیگر فعالیت خود را آغاز می‌کند و به اهالی یکی از محله‌های شهر رشت خدمات خود را ارائه مي‌دهد. این مغازه به همت کمک‌ها و همراهی‌های افرادی بود که با معرفی این خانواده با انجمن جمعیت امام علی(ع) تماس گرفتند و برای کمک به خانواده حبیب‌آقا پیش‌قدم شدند. این مغازه که با همراهی شما مجهز به دستگاه خشکشویی و تجهیزات جانبی آن شده، تنها امید این روزهای حبیب‌آقاست تا به کمک آن بتواند علاوه بر خدمت به هم‌میهنانش، خرج زندگی و درمان بیماری‌اش را هم تهیه کند.

شماره روابط عمومی مرکزی جمعیت امام علی ۲۳۰۵۱۱۱۰ می باشد، لطفا برای هرگونه اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی برای کمک با این شماره تماس بگیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج