۳۹۱۴۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: از فابرگاس راضی هستم

سرمربی آبی‌پوشان لندنی در پی صعود شاگردانش به دور بعد جام اتحادیه انگلیس به تمجید از هافبک اسپانیایی خود پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: چلسی شب گذشته (سه‌شنبه) در دور سوم از جام اتحادیه انگلیس در خارج از خانه به مصاف لسترسیتی رفت. جدال دو تیم در ۹۰ دقیقه به تساوی ۲ بر ۲ انجامید و در دقیقه ۸۹ مارسین واسیلوسکی از زمین بازی اخراج شد تا قهرمان لیگ برتر با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد. در دو وقت اضافه، سسک فابرگاس که هنوز در لیگ برتر در ترکیب تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته قرار نگرفته، اما در این بازی از ابتدا در ترکیب بود، خوش درخشید و دو گل برای تیمش به ثمر رساند تا چلسی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز این بازی شود و به دور بعد راه پیدا کند.

کونته پس از این بازی گفت: همیشه به دنبال پیروزی هستیم و انتخابم برای این بازی پیروزی را برای ما رقم زد. برایم فرقی نمی‌کند که چه بازیکنی در ترکیب قرار می‌گیرد، مهم این است وقتی کسی را برای قرار گرفتن در ترکیب فرا می‌خوانم، به من نشان دهد که انتخابم اشتباه نبوده است.

وی در مورد احتمال بازی کردن با نکردن هافبک اسپانیایی‌اش در دیدار شنبه شب چلسی برابر آرسنال در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: تمامی بازیکنان حاضر در ترکیب تیم شانس بازی برابر آرسنال را دارند. برای آن بازی سه روز فرصت داریم و بازیکنانم تا آن موقع زمان دارند تا من را برای قرار گرفتن در ترکیب متقاعد کنند.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از زننده گل‌های برتری تیمش گفت: از سسک فابرگاس راضی هستم، او بازی خوبی ارائه داد و در تمرینات هم تعهد بالایی را از خود نشان داده است. از دیدن چنین رفتاری راضی هستم. دوست دارم بازیکنانم رقابت سالمی داشته باشند و بازی به بازی این فرصت را به من بدهند که بهترین ترکیب را انتخاب کنم.

کونته با اشاره به جبران عقب‌افتادگی نتیجه توسط شاگردانش برابر لسترسیتی و در نهایت تغییر نتیجه بازی گفت: این بازی معمول انگلیسی است چون پس از ۳۰ دقیقه تیمی که دو گل عقب بود، واکنش خوبی از خود نشان داد و چهار گل به ثمر رساند. اگر از من بپرسید که آیا از خوردن دو گل خوشحال هستید خواهم گفت که خوشحال نیستم، اما واکنش خوبی از تمامی بازیکنانم دیدم و این خیلی مهم است چون با همین روحیه به دور بعد مسابقات خواهیم رفت. پس از شکست ۲ بر یک در بازی مقابل لیورپول، جبران عقب افتادگی ۲ بر صفر برابر لسترسیتی هم کار آسانی نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج