۳۹۱۵۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دوربین‌های جدید GoPro رسما معرفی شدند

شرکت «گوپرو» (GoPro) اعلام کرده است که امروز در رخداد کالیفرنیای شمالی (Northern California) یکی دو محصول خود را معرفی می‌کند. شایعه شده که دوربین اکشن Hero۵ هم رسما رونمایی شده.

مجله دیجی کالا - حدیث جانی: شرکت «گوپرو» (GoPro) اعلام کرده است که امروز در رخداد کالیفرنیای شمالی (Northern California) یکی دو محصول خود را معرفی می‌کند. شایعه شده که دوربین اکشن Hero۵ هم رسما رونمایی شده. این دو مدل از دوربین با نام‌های Hero۵ Black و Hero۵ Session هستند. پیش از این، امروز پهپاد مشهور این شرکت با نام «کارما» (Karma) رسما معرفی شد که با دوربین‌های اکشن Hero۴ و Hero۵ شرکت گوپرو تطبیق‌پذیر است و فروش آن از ۲ آبان سال جاری آغاز می‌شود.
دوربین‌های جدید GoPro رسما معرفی شدند

بزرگ‌ترین تفاوت این دو مدل این است که Hero۵ Black یک صفحه‌ی لمسی ۲ اینچی دارد در حالی که Hero۵ Session این ویژگی را ندارد. به غیر از این، عملکرد هر دو گوشی بسیار مشابه است.

دوربین‌های اکشن Hero5 Black و Hero5 Session پوشش ضدآب یکدست دارند که تا عمق ۱۰ متری آب را دوام خواهند آورد. هر دو قابلیت فیلم‌برداری ۴K 30 فریم در ثانیه دارند. دوربین Hero5 Black از فیلم عکس ۱۲ مگاپیکسلی و Hero5 Session عکس ۱۰ مگاپیکسلی می‌گیرد. قابلیت GPS تنها مختص به Hero5 Black است.

دوربین‌های جدید GoPro رسما معرفی شدند

دوربین‌های جدید GoPro رسما معرفی شدند

دوربین‌های جدید GoPro رسما معرفی شدند

دوربین‌های جدید GoPro رسما معرفی شدند

این دوربین‌ها قابلیت کنترل با صدا با پشتیبانی هفت زبان را دارند و نیز مجهز به تکنولوژی کنترل دوربین One-Button هستند. هر دو مدل می‌توانند به صورت واید (Wide Angle) فیلم‌برداری و عکاسی کنند. هم‌چنین توانایی فیلم‌برداری و عکاسی در حالت RAW هستند. قابلیت حذف صدای کنشی (Active noise cancellation) هم به خاطر وجود سه میکروفون در دوربین‌ها ممکن شده است.

تمامی قاب‌های موجود، حتی پهپاد جدید کارما، با این دوربین‌های اکشن جدید سازگار است. دوربین Hero5 Black و Hero5 Session به ترتیب ۳۹۹ و ۲۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌‌اند و از ۱۱ مهرماه برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج