۳۹۱۵۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ اجحاف درحق چوب تر!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

برخی از دوستان اعلام کرده‌اند که «چوب خشک» هم در برابر آقای روحانی رای بیشتری می‌آورد. همین طور با شنیدن این استدلال‌ها و نظرات کارشناسی خوشحال می‌شویم که خدا را شکر در هر چیزی کمبود داشته باشیم، در مقوله کارشناس و نظریه پرداز کمبودی احساس نمی‌شود. از حرف‌های ایشان چند احتمال به دست می‌آید که بر این اساس؛
الف- یعنی زبانم لال دیگر کاندیداهای انتخابات گذشته...(گوشه لب تان را گاز بگیرید!)، ب- چوب‌تر چطور؟ به هر حال‌تر و خشک که با هم نمی‌سوزند! ج- پس از شنیدن این جمله قیمت چوب خشک و شکر افزایش یافت، د- دل مان به یک چوب خشک توی این دنیا خوش بود که حداقل وارد دنیای سیاست نمی‌شود که او را هم وارد دنیای سیاسی کردیم و رفت پی کارش! به هرحال پس از شنیدن این جمله مردمی که قرار است (به قول ایشان!) بیشتر به چوب خشک در انتخابات رای بدهند، مثل سیامک انصاری به دوربین خیره شده اند، یعنی دوستان تا این حد روی هوش و ذکاوت مردم حساب باز کرده اند.
هرچند خوبی حضور چوب خشک در انتخابات این است که نه رد صلاحیت می‌شود و نه به کسی پیش از انتخابات چلوکباب و سیب‌زمینی می‌دهد و ملت را نمک‌گیر می‌کند.در عین حال هیچ چوب خشکی فک و فامیل ندارد که به محض روی کار آمدن، آنها را سر کار ببرد و خلاصه ریشه رانت خواری هم زده می‌شود.
این پیشنهادات را دوستان بیشتر بدهند ما خوشحال می‌شویم. به هرحال ما اگر همین چوب خشک را سوژه نکنیم این ستون خالی می‌ماند و شب اهل منزل با چوب‌تر به استقبال مان می‌آیند.هرچند به نظر من نادیده گرفتن چوب‌های دیگر اجحاف در حق آنهاست و دوستان عدالت سرخود و مهراندوز باید با نگاهی عدالت‌محورانه چوب تر، چوب گردو، چوب فندوق و چوب‌ها دیگر را هم تحویل بگیرند تا خدای ناکرده ناراحت نشده و از ما به دل نگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج