جاباما
۳۹۱۵۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پوستر فیلم «اروند» رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی که اولین فیلم سینمای ایران درباره ۱۷۵ شهید غواص است رونمایی شد.

خبرگزاری مهر: پوستر فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی که اولین فیلم سینمای ایران درباره ۱۷۵ شهید غواص است رونمایی شد.

پوستر فیلم «اروند» رونمایی شد

فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی از چهارشنبه ۳۱ شهریور و همزمان با هفته دفاع مقدس اکران سراسری خود را آغاز می کند.

مهدی داوری تهیه کننده این فیلم درباره اکران ناگهانی «اروند» اعلام کرد: با اینکه از نظر اطلاع رسانی و تبلیغات فرصت چندانی نداریم اما بهترین زمان اکران این فیلم هفته دفاع مقدس بود و از این بابت رضایت دارم.

به گفته این تهیه کننده که برای اولین بار فیلمی در زمینه دفاع مقدس تهیه کرده است، شعار فیلم «اروند» «۱۷۵ غواص شهید، شما را فراموش نکرده‌ایم» است و امیدوار است مردمی که در استقبال از پیکر این شهدا در سال گذشته سنگ تمام گذاشتند با رضایت کامل از دیدن فیلم «اروند» خودشان هم سهم عمده ای در زمینه تبلیغ و حمایت از فیلم در طول اکران داشته باشند.

«اروند» داستان یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس را روایت می کند که بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می گذراند و ناگهان در همراهی با یک گروه تفحص اتفاقات تازه ای در جریان سیال ذهنش وارد می شود.

«اروند» سومین تجربه سینمایی پوریا آذربایجانی است که توانست در دومین دوره برگزاری مستقل جشنواره جهانی فجر جایزه ویژه هیات داوران را به خود اختصاص دهد.

«نیمروز فیلم» پخش این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.

سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته آ پناهی ها، مهرداد صدیقیان، امید روحانی، حسین سلیمانی، کاظم سیاحی، امیرحسین قدسی، علی شادمان، مالک سراج، سینا کرمی، یحیی توسلی، سپهراد فرزامی و ستایش مرادی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

عوامل تولید فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: پوریا آذربایجانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: امیر ادیب پرور، صدابردار: محمود خرسند، طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، آهنگساز: کارن همایونفر، طراح گریم: کامران خلج، جلوه های ویژه میدانی: محمدرضا شرف الدین، جلوه های ویژه کامپیوتری: امیر سحرخیز، منشی صحنه: جمشید خندان، گروه کارگردانی: پانته آ حسینی، مهدی سلیمانی منصور، سعیدروشن، مدیرتدارکات: سهراب دادگستر، عکس: مونا سرتوه، مدیر تبلیغات: میثم میرزایی، روابط عمومی: محمد صادق شایسته، مجری طرح و مدیرتولید: پیمان جعفری، جانشین تهیه کننده: علی باذل، مهدی معزی، تهیه کننده: مهدی داوری.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج