جاباما
۳۹۱۶۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیشنهاد تعطیلی مدارس رسما اعلام نشده

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران آمار تراکم دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی را اعلام کرد وگفت: پیش بینی می شود امسال ۳۸ تا ۴۰ هزار نفر از دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس شهر تهران ثبت نام کنند که برای پذیرش این تعداد آمادگی داریم.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران آمار تراکم دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی را اعلام کرد وگفت: پیش بینی می شود امسال ۳۸ تا ۴۰ هزار نفر از دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس شهر تهران ثبت نام کنند که برای پذیرش این تعداد آمادگی داریم.

علیرضا کمره‌ای در حاشیه جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی دانش آموزان کلاس اولی که صبح امروز در مدرسه دخترانه عیسی بهرامی برگزار شد، اظهار کرد: از میان ۵۲۰ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی امسال ۱۰۵ هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می‌شوند و همچنین ۶۰ هزار نوآموز نیز در مقطع پیش دبستانی پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه ۳۶۰۰ آموزگار، آموزش کلاس اولی‌ها را برعهده دارند گفت: بهترین و زحمت‌کش‌ترین معلمان که تا آخر عمر یادشان در ذهنمان می‌ماند همین معلمان ابتدایی هستند و همچنین ۳۰۰۰ معلم برای پیش دبستانی‌ها در نظر گرفته شده است.

کمره‌ای با بیان اینکه تمام هماهنگی‌ها برای بازگشایی مدارس انجام شده است افزود: آموزش و پرورش در قالب پروژه مهر اقدامات خود برای بازگشایی مدارس اعم از آماده سازی فضاهای آموزشی تا ساماندهی نیروی انسانی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره جذب نیروهای جدید در تمامی مقاطع تحصیلی به ایسنا گفت: آمارهای جذب نیرو را در تمام مقاطع در اختیار ندارم اما حدود ۸۰۰ نیروی پیش دبستانی که مجلس تصویب کرده بود امسال وارد سیستم شده و جایگزین شدند؛ همچنین تعدادی از نیروها نیز در قالب ماده ۲۸ جذب شدند.

کمره‌ای درباره جابجایی معلمان و نقل و انتقالات نیز گفت: حدود ۱۲۰۰ نفر درخواست جابجایی داشتند، البته با توجه به شرایط خاصی که شهر تهران دارد تمامی آنها انجام نشده اما تلاش کردیم به این درخواست‌ها پاسخ مناسبی داده شود.

وی درباره تراکم دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی نیز اظهار کرد: در مقطع ابتدایی میانگین حضور دانش آموزان۲۸.۵ نفر است که این میانگین در مقطع متوسطه اول به ۲۹ نفر و در مقطع متوسطه دوم با احتساب دانش آموزان فنی و حرفه ای و کاردانش به ۲۲ نفر می‌رسد؛ البته ممکن است در برخی مناطق و مدارس شاهد تراکم بیشتری باشیم.

کمره‌ای ضمن اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال ۳۸ تا ۴۰ هزار نفر از دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس شهر تهران ثبت نام کنند تاکید کرد: محدودیتی برای ثبت نام از این افراد به لحاظ قانونی نداریم.

کمره‌ای در پاسخ به سوال دیگری درباره جابجایی نیروها و اینکه این امر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ افزود: همچنان جابجایی نیروها ادامه دارد و روز گذشته نیز جابجایی ۱۹۰نفر تعیین شده که امیدواریم هرچه زودتر این روند به اتمام برسد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص پیشنهاد تعطیلی مدارس در مقطع ابتدایی به دلیل آلودگی هوا نیز گفت: تا این لحظه اخبار رسمی به دست ما نرسیده و هر آنچه در این خصوص مطرح شده از طریق رسانه ها و نظرات کارشناسی بوده لذا اظهار نظر شخصی در این باره نمی‌توانم داشته باشم تا از طریق مبادی رسمی موضوع اعلام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج