جاباما
۳۹۱۷۳۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سیستم مورد نیاز Battlefield ۱ مشخص شد

کم کم به انتشار یکی از مورد انتظارترین و متفاوت ترین بازی سال میلادی جاری نزدیک می شویم! بازی بتلفیلد ۱ یکی از متفاوت ترین بازی های ویدیویی روزه صنعت گیم به حساب می آید که شما را به جنگ جهانی اول خواهد برد.

وب سایت کلیک: کم کم به انتشار یکی از مورد انتظارترین و متفاوت ترین بازی سال میلادی جاری نزدیک می شویم! بازی بتلفیلد ۱ یکی از متفاوت ترین بازی های ویدیویی روزه صنعت گیم به حساب می آید که شما را به جنگ جهانی اول خواهد برد. جنگی که در آن زمان به دلیل نبود دانش کافی، کمتر شاهد استفاده از وسایل نقلیه بودیم و دشمنان با استفاده از اسب ها و نیزه ها، به سراغ نبرد می رفتند. همچنین تنوع بسیار کم سلاح ها، نه تنها جذابیت بازی را کم نمی کند، بلکه افزایش نیز می دهد! همان طور که اطلاع دارید، بازی بتلفیلد ۱ توانست رکورد بیشترین بازیکن نسخه آزمایشی را از آن خود کند! پیش از این، نسخه آزمایشی بازی اور واچ بیشترین بازیکن را به سمت خود کشیده بود که چندی پیش این رکورد توسط عنوان مورد انتظار Battlefield ۱ شکسته شد.
سیستم مورد نیاز Battlefield 1 مشخص شد
حال سازندگان بازی یعنی کمپانی الکترونیک آرتز، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی جهت اجرای آن در پلتفرم رایانه شخصی را به صورت عمومی در اختیار بازیکنان جهان قرار دادند تا گیمرها یک نگاهی به سیستم رایانه شخصی بیاندازند و در صورت لزوم، آن را ارتقا دهند.

بر اساس جدیدترین گزارشات، کمپانی نامدار الکترونیک آرتز سرانجام سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی نهایی بازی بتلفیلد ۱ را اعلام کرد. با توجه به این خبر، می توانیم به سخت افزار پلتفرم رایانه شخصی خود نگاهی بیاندازیم و متوجه شویم که برای اجرای بازی با کیفیت های مختلف، دقیقا به چه سخت افزاری نیازمند هستیم. سیستمی که به تازگی سازندگان آن را منتشر کردند، بیانگر کیفیت بازی می باشد و البته الکترونیک آرتز برای پی سی بازها آنچنان هم سخت گیری نکرده چرا که سیستم مورد نیاز بازی، سیستم بسیار قدرتمندی به شمار نمی رود. بنابراین، پیش بینی می شود که بازیکنان زیادی قادر به اجرای بازی بتلفیلد ۱ خواهند بود. همراه ما باشید.

اگر نگاهی به سیستم مورد نیاز این عنوان ویدیویی مورد انتظار بیاندازیم، مشاهده می کنیم که شما به یک سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۷ و حافظه خالی ۵۰ گیگابایت احتیاج دارید چرا که پس از نصب بازی، حجم آن چیزی در حدود ۵۰ گیگابایت خواهد بود. حال به بخش بسیار مهم یعنی پردازنده مرکزی سیستم شما می رسیم. پردازنده پیشنهادی کمپانی الکترونیک آرتز برای سری اینتل Core i۵-۶۶۰۰K و برای سری ای ام دی FX-۶۳۵۰ است. همچنین حداقل میزان رم ۸ گیگابایت اعلام شده است. به علاوه، پردازنده گرافیکی پیشنهاد شده سری انودیا GeForce GTX ۶۶۰ (با حافظه داخلی دو گیگابایت) و سری ای ام دی Radeon HD ۷۸۵۰ (با حافظه داخلی دو گیگابایت) می باشد. البته ممکن است کارت گرافیک و یا سایر سخت افزارهای رایانه شخصی شما، دقیقا سخت افزارهای گفته شده نباشد اما در صورتی که توان تولید قدرت چنین سخت افزارهایی را دارا باشند (معادل یکدیگر باشند)، هیچ مشکلی در اجرای بازی بتلفیلد ۱ (با حداقل کیفیت) نخواهید داشت.

سیستم مورد نیاز Battlefield 1 مشخص شد

اگر شما جز آن دسته از بازیکنانی که علاقه زیادی به اجرای بازی ها با بهترین کیفیت و گرافیک ممکن دارند، باشید، به پردازنده مرکزی Intel Core i۷-۴۷۹۰ و یا AMD FX-۸۳۵۰ Wraith و همچنین رم ۱۶ گیگابایتی احتیاج خواهید داشت. سیستم عامل پیشنهاد شده از سوی سازندگان، آخرین سیستم عامل کمپانی مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ است که متاسفانه و یا خوشبختانه بازی تنها بر روی نسخه ۶۴ بیتی آن اجرا خواهد شد. کارت گرافیک مورد نیاز سیستم پیشنهادی، انویدیا GeForce GTX ۱۰۶۰ (با حافظه داخلی سه گیگابایت) و AMD Radeon RX ۴۸۰ (با حافظه داخلی ۴ گیگابایت) است. این دو کارت گرافیک ذکر شده جز جدیدترین کارت گرافیک های بازار به حساب می آیند و در مقایسه با قدرت آن ها، قیمت بسیار معقولانه تری دارند. اگر به دنبال خرید یک کارت گرافیک خوب و قدرتمند با قیمت مناسب هستید، حتما این دو کارت گرافیک را در لیست خرید خود قرار دهید. از نظر حافظه مورد نیاز، هیچ تفاوتی با سیستم مورد نیاز بازی وجود ندارد و شما به ۵۰ گیگابایت فضا احتیاج دارید.

در زیر می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی مورد انتظار Battlefield ۱ را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بتلفیلد ۱:
  • سیستم عامل: مایکروسافت ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸٫۱، ویندوز ۱۰ (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده اینتل: Core i5-6600K
  • پردازنده ای ام دی: AMD FX-6350
  • میزان رم: ۸ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی انویدیا: GeForce GTX 660 (با حافظه داخلی ۲ گیگابایت)
  • پردازنده گرافیکی ای ام دی: AMD Radeon HD 7850 (با حافظه داخلی ۲ گیگابایت)
  • نسخه دایرکت ایکس: ورژن ۱۱
  • سرعت اینترنت مورد نیاز جهت بخش آنلاین (چند نفره): ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه و به بالا
  • حافظه مورد نیاز جهت نصب: ۵۰ گیگابایت
سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی بتلفیلد ۱:
  • سیستم عامل: مایکروسافت ویندوز ۱۰ (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده اینتل: Intel Core i۷-۴۷۹۰
  • پردازنده ای ام دی: AMD FX-۸۳۵۰ Wraith
  • میزان رم: ۱۶ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی انویدیا: GeForce GTX ۱۰۶۰ (با حافظه داخلی ۳ گیگابایت)
  • پردازنده گرافیکی ای ام دی: AMD Radeon RX ۴۸۰ (با حافظه داخلی ۴ گیگابایت)
  • نسخه دایرکت ایکس: ورژن ۱۱
  • حافظه مورد نیاز جهت نصب: ۵۰ گیگابایت
بازی پرطرفدار بتلفیلد ۱ در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با جمعه ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ برای تمامی پلتفرم ها نظیر پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه خواهد شد. البته خریداران نسخه Deluxe Edition این بازی ویدیویی، ضمن دریافت آیتم های اختصاصی و پک های متنوع، چند روز زودتر از بازیکنان دیگر به سرورها بازی (حتی بخش تک نفره) دسترسی خواهند داشت. قیمت این نسخه ۷۹٫۹۹ دلار می باشد و شما هم اکنون می توانید از طریق وب سایت رسمی بازی، این نسخه و یا سایر نسخه ها را پیش خرید کنید.

کاربران عضو سرویس الکترونیک آرتز اکسس (EA Access) و اوریجین اکسس (Origin Access) نیز می توانند در تاریخ ۱۸ اکتبر سال جاری مصادف با سه‌ شنبه ۲۷ مهر ماه سال ۱۳۹۵ به بازی بتلفیلد ۱ دسترسی داشته باشند. این دو سرویس تنها برای پلتفرم رایانه شخصی و ایکس باکس وان در نظر گرفته است. برای عضویت، کافیست کارت اشتراک را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و به مدت ۱ ماه، ۱۲ ماه و… در این سرویس ویژه عضو شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر ح

      به سیستم من میخوره ؟؟
      رم 8 گیگ
      کارت گرافیک 2 گیگ
      سی پی یو دو هسته ای 3.3 گیگاهرتز
      ویندوز 10... 64بیتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج