۳۹۱۷۶۷
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

آیفون ۷؛ دارای بهترین صفحه ال سی دی جهان

اگر شایعاتی که تا به امروز شنیدیم درست باشد همراه با سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ اپل قصد دارد صفحه نمایش آیفون‌های خود را از ال سی دی به سمت OLED پیش ببرد.

وب سایت دیجی رو - مهران کریمی: اگر شایعاتی که تا به امروز شنیدیم درست باشد همراه با سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ اپل قصد دارد صفحه نمایش آیفون‌های خود را از ال سی دی به سمت OLED پیش ببرد. با این حال به نظر میرسد که اپل هنوز هم قصد دارد تکنولوژی ال سی دی خود را به بالاترین حد ممکن خود برساند؛ چرا که بر اساس بررسی‌های اخیر توسط وبسایت DisplayMate، دکتر ریموند سونیرا ادعا می‌کند که آیفون ۷ اپل دارای بهترین صفحه نمایش ال سی دی جهان است که تا به حال او دیده است.
آیفون 7؛ دارای بهترین صفحه ال سی دی جهان

یکی از ویژگی‌هایی که اپل در مورد صفحه نمایش محصولات جدید خود به آن می‌نازد دارا بودن وسعت رنگ بسیار گسترده آن است. این بدان معنا خواهد بود که میزان رنگ بیشتری نسبت به نسل‌های گذشته آیفون می‌تواند بر روی صفحه نمایش این محصول با چشم دیده شود که در نهایت به هر چه بهتر دیده شدن تصاویر خواهد انجامید. دکتر سونیرا ادعا می‌کند که این صفحه نمایش ویژگی‌های بصری ایده آلی را ارائه می‌دهد که به کنتراست تصاویر و مسائلی در مورد شدت این کنتراست می‌انجامد.

وی اضافه می‌کند که در هیچ یک از بررسی‌های انجام گرفته از آیفون ۷ صحبت‌های زیادی در خصوص صفحه نمایش این محصول به سخن نیامده است اما واقعاً صفحه پرچم‌دار جدید اپل بهترین صفحه نمایش ال سی دی بوده که وی تا به حال آن را آزمایش کرده است. وی همچنین ادعا می‌کند که آیفون ۷ از همان گستردگی رنگ DCI-P۳ استفاده می‌کند که ما می‌توانیم آن را در تلویزیون‌های اولترا اچ دی ۴K ببینیم؛ بنابراین این صفحه قادر خواهد بود تا هر آن چه در یک تلویزیون ۴K شما مشاهده می‌کنید را بر روی صفحه کوچک خود به ارمغان آورد. از آن جایی که آیفون ۷ از یک پنل رتینا بهره می‌برد، این صفحه نیازی به رزولوشن ۴K نخواهد داشت چرا که خود این صفحه به طور پیشفرض از شفافیت مناسب و همچنین زوایای دید استانداردی برخوردار است.

اساساً با وجود اینکه رزولوشن صفحه نمایش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نسبت به رقبای اندرویدی این دو گوشی کمتر است اما عملاً شاهد برتری خاصی در گوشی‌های اندرویدی با صفحه ۲K به بالا نیستیم چرا که این صفحه نمایش اجازه می‌دهد تا محتوا با تمام قدرت به نمایش درآید. شاید برای کاربران عادی این تفاوت مشخص نباشد اما ما میدانیم که صفحه نمایش آیفون ۷ تغییرات زیادی را نسبت به نسل گذشته خود به همراه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سوسنگرد

      ان قدری که از کالای امریکایی اینجا تبلیغ و تعریف شد از موبایل ایرانی جی ال ایکس تعریف نشد،اصلا خبری تا به حال در زمینه گوشی های ایرانی درج کردید ؟

    • ایرانی

      اقا شما جیب ما رو نزن
      نمیخاد طرفدار اجناس ایرانی بشی
      8 سال طرفدار بودین بس بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج