۳۹۱۸۰۸
۳ نظر
۵۰۲۸
۳ نظر
۵۰۲۸
پ

واکنش نامزد قبلی «برد پیت» به خبر جدایی اش

آنیستون علناً چیزی نگفته و بعید به نظر می رسد که در این قضیه خود را درگیر کند، ولی ظاهراً و آنطور که مجله Us Weekly می گوید او پشت پرده نظرش را راجع به طلاق این دو اعلام کرده و ادعا کرده که «کارما به سراغ این دو آمده است».

برترین ها: جنیفر آنیستون بعد از شنیدن خبر طلاق همسر سابقش برد پیت از آنجلینا جولی پس از دو سال زندگی مشترک واکنش نشان داد. آنیستون در زمان فیلمبرداری فیلم سینمایی «آقا و خانم اسمیت» با هنرنمایی برد پیت و آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۵، همسر پیت بود، ولی با آشنایی این دو سر صحنه، پیت آنیستون برای رسیدن به جولی ترک کرد. از آن زمان به بعد مردم و طرفداران به دو دسته «تیم جنیفر» و «تیم آنجلینا» تقسیم شدند.
واکنش نامزد قبلی «برد پیت» به خبر جدایی اش

با آنکه آنیستون علناً چیزی نگفته و بعید به نظر می رسد که در این قضیه خود را درگیر کند، ولی ظاهراً و آنطور که مجله Us Weekly می گوید او پشت پرده نظرش را راجع به طلاق این دو اعلام کرده و ادعا کرده که «کارما به سراغ این دو آمده است».

منبع آگاه این مجله اعلام کرده که جنیفر آنیستون 47 ساله که حالا زندگی خوبی با جاستین ثیرو درست کرده و سر و سامان پیدا کرده، از اینکه برد و آنجلینا جدا شده اند، حس رضایت دارد و این منبع ادعا می کند که از زبان جنیفر شنیده که گفته: «بله، کارما به سر این دو آمده است!»
واکنش نامزد قبلی «برد پیت» به خبر جدایی اش

بلافاصله پس از پخش شدن خبر طلاق برد و آنجلینا، خیلی ها نام جنیفر را نیز مطرح کرده اند و واکنش او به این ماجرا را از طریق حرف ها، تصاویر و فایل های گیف تصور کرده اند و در توئیتر و شبکه های دیگر منتشر کرده اند. ولی خیلی ها نیز می گویند جنیفر هرگز اینطور به قضیه نگاه نخواهد کرد، زیرا حالا او زندگی خوبی با جاستین دارد و خوشبخت است. هر چه باشد 10 سال از این ماجرا گذشته و جنیفر دیگر با قضیه خیانت برد کنار آمده است.

قبل از آنکه برد با آنجلینا آشنا شود، جنیفر آنیستون و برد پیت زوج طلایی هالیوود بودند. ولی فیلم «آقا و خانم اسمیت» باعث شد که برد با آنجلینا آشنا شود و زندگی مشترک ۵ ساله اش با جنیفر را رها کند. یک سال طول کشید تا او و آنجلینا رابطه شان را علنی کنند و در ماه اوت سال ۲۰۱۴ بود که طی مراسمی غافلگیرانه در فرانسه ازدواج کردند.
واکنش نامزد قبلی «برد پیت» به خبر جدایی اش

برانجلینا شش فرزند به نام های مدوکس (۱۵ ساله)، پکس (۱۲ ساله)، زاهارا (۱۱ ساله)، شایلو (۱۰ ساله) و دوقلوهای ۸ ساله ای به نام ناکس و ویوین دارند. ظاهراً آنجلینا نمی خواهد حضانت فیزیکی مشترک با برد داشته باشته و فقط خواستار حضانت قانونی مشترک با اوست.
با آنکه منابع اعلام کرده اند که در قضیه طلاق این زوج، پای هیچ زنی در میان نیست و تصمیم به طلاق فقط مبتنی بر عدم توافق بر سر تربیت بچه ها است، ولی زمزمه های مختلفی از گوشه و کنار به گوش می رسد که این طور نیست. آنجلینا خانم لورا واسر را نماینده و وکیل خود اعلام کرده و درخواست و ادعای نفقه و ... ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانم لورا واسر را نماینده و وکیل خود اعلام کرده و درخواست و ادعای نفقه و ... ندارد..............این از بزرگی روح انجلینا جولی است

    • مریم

      خب اگرمنصفانه به قضیه نگاه کنیم یه جورایی حقش بوداین جدایی....کسی که باعث ازهم پاشیدن وخیانت زندگی یکی دیگه میشه عاقبت این بلا سر خودش هم میادمعمولا مردهایی که به زن اولشون خیانت میکنن توی ازدواج بعدی خوشبخت نمیشن.

    • بدون نام

      دوست نداشتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج