جاباما
۳۹۱۸۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسی، آماده تر از همیشه مقابل اتلتیکو

لئو مسی در یکی از بهترین مقاطع دوران فوتبالش قرار دارد و امشب بی شک بزرگترین تهدید برای اتلتیکو مادرید خواهد بود.

ورزش سه: پس از پایانی دراماتیک و نافرجام در کوپا آمریکا، مسی راهی تعطیلات تابستانی شد اما یک هفته قبل از موعد مقرر به تمرینات بارسلونا بازگشت تا نشان دهد برای شروع فصل جدید انگیزه فراوانی دارد.

مسی فصل را مطابق انتظار طوفانی آغاز کرد و از همان سوپرکاپ اسپانیا مقابل سویا برای رقبای خود خط و نشان کشید. او تا به اینجای فصل که بارسا 4 بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان انجام داده، موفق به زدن 8 گل و ارسال 5 پاس گل شده است. مسی همچنین روی 6 گل دیگر بارسلونا نیز موثر بوده. تاثیر گذاری مسی روی 19 گل از 25 گل این فصل بارسا نشان می دهد که فوق ستاره آرژانتینی در یکی از بهترین مقاطع دوران فوتبالی خود قرار دارد.

امشب که بارسا در نوکمپ میزبان اتلتیکو است، مسی بزرگترین تهدید برای روخی بلانکوس ها محسوب می شود. او تاکنون در 30 مصافش با اتلتیکو 25 گل به ثمر رسانده و تنها به سویا بیشتر از اتلتیکو گل زده است(26 گل در 28 بازی). از نکات جالب این بازی، برخورد دوباره مسی با فیلیپه لوئیس، مدافع چپ اتلتیکو است. لوئیس در بازی برگشت لالیگای فصل قبل، با خطای شدید روی مسی از بازی اخراج شده بود.

یان اوبلاک، دروازه بان ارزشمند اتلتیکو که سابقه مهار یک پنالتی مقابل مسی را دارد نیز می تواند سد دشواری مقابل مسی و بارسایی ها باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج