جاباما
۳۹۱۹۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مامور تست دوپینگ در رختکن ما چه کار می‌کرد؟

خطیبی: داوران باید پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: به دلیل اشتباهات داوری دیگر در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: رسول خطیبی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل نفت‌تهران در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: فکر کنم سه چهار دقیقه ابتدای بازی باید دو گل می‌زدیم، اما با سهل‌انگاری بازیکنانم که یار مستقیم خود را نگرفته بودند، گل خوردیم. گل دوم هم روی اشتباه فردی رقم خورد.

وی با انتقاد از عملکرد داور بازی تصریح کرد: دوستان به من گفتند گلی که زدیم آفساید نبوده است. برای 6 یا هفتمین بار است که اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است. با همه احترام به همه داوران، اما اشتباهات به ضرر ما بوده است. در بازی با صبای قم به قول محمد فنایی آفساید وحشتناکی علیه ما گرفتند. بهتر است با این شرایط در کنفرانس‌ها صحبت نکنم و این آقایان باید جواب زحمت کادر فنی و باشگاه را بدهند. با همه احترام برای علیرضا فغانی و یکی دو داور دیگر، سایر داوران باید کنفرانس‌ها حضور یابند و جواب بدهند. این آقایان 6 امتیاز ما را گرفتند و دلیل اشتباهات را نمی‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص تعطیلی لیگ برتر گفت: در هیچ کجای دنیا این همه تعطیلی نداریم. در جام حذفی اول باید تیم‌های دسته پایین‌تر بازی کنند، اما برای اینکه صدای مربیان را بخوابانند اعلام کردند که جام حذفی قرار است برگزار شود. چهار تیم از تبریز در یک گروه قرار گرفته‌اند. آقایان می‌گویند کاری کردیم که استقلال در یک گروه و پرسپولیس در گروه دیگر قرار بگیرد، آن وقت چهار تیم تبریز در یک گروه قرار گرفته‌اند. ما فوتبالی هستیم و همه چیز را می‌فهمیم. با همه احترامی که برای دوستان قائل هستم دیگر در کنفرانس خبری حاضر نمی‌شوم.

خطیبی ادامه داد: آقایانی که عمدی یا سهوی نتایج را رقم می‌زنند، باید جوابگو باشند. احمد صالحی داور خوبی است، اما هر بازی داور برای ما اشتباه کرده است. اگر گل ما آفساید نبوده باشد، چه کسی باید جواب بدهد؟ این اشتباهات تیم ما را داغان کرده و امیدوارم وضعیت درست شود. همه مسئولان فوق‌العاده هستند، اما صحبت نکنم بهتر است.

وی در خصوص درگیری‌اش با یکی از ماموران تست دوپینگ عنوان کرد: دو نفر از ماموران تست دوپینگ دو بازیکن ما را برای تست برده بودند، اما نمی‌دانم این آقا (اشاره به یکی دیگر از مامورات تست دوپینگ) به چه دلیلی در رختکن ما حضور یافته است؟ بازیکن می‌خواهد خیلی زود لباسش را عوض کند و نیازی نیست مامور در رختکن حضور داشته باشد. منِ خطیبی در اروپا و جام جهانی بازی کرده‌ام و حرفه‌ای هستم. فوتبال ما غیرحرفه‌ای است و امیدوارم درست شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج