۳۹۲۰۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محورهای کندوان و هراز یک طرفه می شود

براساس اعلام پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی از دوشنبه ۲۹شهریور آغاز شده‌ و تا یکشنبه ۴ مهرماه برای محورهای برون شهری ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راهور، محدودیت های ترافیکی که از دوشنبه ۲۹شهریور آغاز شده بود تا یکشنبه ۴مهر ماه ادامه خواهد داشت.

طی اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور این محدودیت ها برای موتورسیکلت، سواری و وسایل نقلیه سنگین اعمال خواهد شد.

برای موتور سیکلت سوار ها، تردد از ساعت ۱۲:۰۰ دوشنبه مورخ ۹۵/۰۶/۲۹ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۵/۰۶/۰۴ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

خودروهای سواری نیز برای محور های کندوان، هراز محدودیت های ترافیکی دارند. برای محور کندوان در صورت حجم بالای ترافیک و با اعلام مامورین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵الی ۲۵ روز سه‌شنبه مورخ ۹۵/۰۶/۳۰ از مرز آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ۹۵/۰۷/۰۱ از کرج به سمت مرزن ‌آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴روز پنج‌شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ از مرز‌ آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵روز جمعه مورخ۹۵/۰۷/۰۲الی ساعت ۱:۰۰بامداد روز شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ از کرج به سمت مرزن ‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۸ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ الی ساعت ۱:۰۰بامداد شنبه مورخ۹۵/۰۷/۰۲ از مرزن ‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد.

تردد برای رانندگان خودروهای سواری در محور هراز از ساعت ۱۵ الی۲۴ روز جمعه ۹۵/۰۷/۰۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده است و از ساعت۱۷الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد برای باند جنوب به شمال آزادراه تهران-قم محدوده پل فرودگاه و محورهای فرعی وهن‌آباد و واوان به سمت تهران اینگونه گزارش شده است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۸الی۱۱ روز چهارشنبه مورخ۹۵/۰۶/۳۱ در محورهای فوق ممنوع بوده است و مسیر جایگزین پل فرودگاه-آزاد‌راه تهران ساوه، پل وهن‌آباد- جاده قدیم تهران ساوه و پل‌واوان- جاده قدیم تهران ساوه است.

در این روزها محدودیت های تردد برای وسایل نقلیه سنگین نیز اعمال شده که البته به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی است. برای محور کندوان انواع تریلر، کامیون و کامیون‌نت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ های،۹۵/۰۷/۰۱،۹۵/۰۷/۰۲ ممنوع است.

محور فیروزکوه، کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد‌ سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸ الی ۲۴روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ‌های۹۵/۰۷/۰۱ و ۹۵/۰۷/۰۲ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ۹۵/۰۷/۰۲ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا-اردبیل و بالعکس، تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت۶ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ ممنوع است.

درخصوص محورهای قدیم قزوین-رشت، آزاد‌راه کرج-قزوین و قزوین-زنجان و بالعکس، تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴روز جمعه مورخ‌۹۵/۰۷/۰۲در محورهای فوق ممنوع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج