جاباما
۳۹۲۱۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارسا ۱-۱ اتلتیکو؛ تقدیم به رئال

بارسلونا نتوانست برتری نیمه اول با گل ایوان راکیتیچ را حفظ کند و شاگردان سیمئونه در نیمه دوم کار را به تساوی کشاندند. در نهایت این تساوی بیش از همه به سود رئال مادرید شد.

ورزش سه: حساس ترین جدال هفته لالیگا، در ورزشگاه نیوکمپ در شرایطی آغاز شد که هنوز دیگو سیمئونه موفق به شکست بارسلونا در این ورزشگاه نشده است.
بازی در ۱۰ دقیقه ایتدایی اتفاق خاصی نداشت و شاید تنها بتوان ضربه سر آرام ایوان راکیتیچ در دقیقه ۹ بازی را اولین حادثه بازی قلمداد کرد. هر چه از زمان بازی می گذشت، مالکیت بارسا افزایش می یافت و آنها در تلاش برای پیدا کردن راهی برای نفوذ به دفاع محکم اتلتیکو بودند. در دقیقه ۱۴، نفوذ مسی و ضربه او از پشت محوطه جریمه در دستان اوبلاک آرام گرفت.
اما در دقیقه ۱۷، اتلتیکو مادرید اولین هجوم خود را انجام داد و ضربه محکم کاراسکو از گوشه چپ محوطه جریمه با عکس العمل دیدنی تراشتگن مواجه شد. لحظاتی بعد، نفوذ زیبای گریزمان به محوطه جریمه بارسا با پاس به بیرون او همراه بود اما ضربه فیلیپه لوییس به سمت آسمان شلیک شد.
دوباره بازی روند آرامی یافت اما دو بار در دقایق ۳۱ و ۳۲، بازیکنان بارسا معتقد بودند که در محوطه جریمه اتلتیکو خطای هند رخ داده است که داور با آنها هم عقیده نبود و بازی ادامه یافت. در دقیقه ۳۵، ضربه خطرناک نیمار از کنار دروازه به بیرون رفت.
اما بالاخره فشار بارسلونا جواب داد و روی ارسال زیبای اینیستا و ضربه سر دقیق راکیتیچ، قفل دروازه اوبلاک شکست تا بارسلونا با برتری یک گل به رختکن برود.
بارسا 1-1 اتلتیکو؛ تقدیم به رئال

در بین دو نیمه، بوسکتس به علت مصدومیت جای خود را به آندره گومس داد. بازی در نیمه دوم با برتری تیم مهمان آغاز شد و در همان دقیقه ۴۶ ضربه گریزمان دروازه بارسا را تهدید کرد که تراشتگن در مقابل توپ ایستادگی کرد. در دقیقه ۵۷، لیونل مسی مجبور به ترک بازی به علت مصدومیت شد و آردا توران به جای او وارد زمین شد.
سه دقیقه بعد، دیگو سیمئونه، تورس و آندره کوره آ را به میدان فرستاد که در بدو ورود، هر دو بازیکن زمینه ساز گل تساوی مادریدی ها شدند. روی یک شروع مجدد، تورس با پاسی زیبا توپ را کوره آ رساند و اشتباهات سریالی پیکه و ماسچرانو، کوره آ را در موقعیتی تک به تک قرار دارد و او نیز با زدن ضربه ای به گوشه دروازه، نیوکمپ را غرق در سکوت کرد.
بارسا 1-1 اتلتیکو؛ تقدیم به رئال

بارسا 1-1 اتلتیکو؛ تقدیم به رئال

بعد از گل تساوی، بارسلوتا سراپا حمله شد و ضربه خطرناک نیمار در دقیقه ۶۴ با واکنش اوبلاک همراه شد. بارسلونا حاکم توپ و میدان بود اما در خلق موقعیت ناتوان بود. در دقیقه ۷۸، نفوز نیمار از سمت چپ با ضربه محکم او همراه بود که باز هم اوبلاک توپ را دفع کرد. در دقیقه ۸۲، ارسال نیمار با ضربه سر دیدنی پیکه همراه بود که توپ با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت.
در دقیقه ۸۵، همکاری نیمار و راکیتیچ، یوردی آلبا را صاحب موقعیت کرد که ضربه محکم او راهی کرنر شد. در دقیقه ۸۷، ارسال از سمت راست با ضربه سر زیبای دیگو گودین همراه شد که تراشتگن مانع باز شدن دروازه بارسلونا شد.
در ادامه بازی نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بارسلونا در شبی که رئال مادرید در خانه در برابر ویارئال متوقف شد، نتواند در نیوکمپ از سد اتلتیکو مادرید بگذرد.

در سایر بازی‌ها تیم اتلتیک بیلبائو 2 بریک در خانه گرانادا پیروز شد و سوسیه‌داد با پیروزی 4 بریک مقابل لاس‌پالماس به روند موفق تیم شگفتی‌ساز ابتدای فصل لالیگا خاتمه داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج