۳۹۲۲۱۳
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

طنز؛ متن سخنرانی پیشنهادی به حسن روحانی

آیدین سیارسریع در روزنامه شهروند نوشت:

اول مهر را در حالی شروع می کنیم که هیچ دانش آموزی در مدارس دیده نمی شود. حسن روحانی در میان اشک های صندلی های سازمان ملل به نیویورک رفته. حمید رسایی گفته چوب خشک هم در مقابل روحانی رای می آورد. کیهان همچنان اصرار دارد که مملکت از دست رفته و در حال حاضر ملت عزت ندارد. هر چه می گوییم بابا ما عزت داریم، ول کن. می گوید نه، اینجوری نمیشه. شما دیگه خیلی دارید تو آرامش زندگی می کنید.
حسن روحانی هم به جای این که برود خارج چند تا کشور را نابود و چند کشور جدید کشف کند در همین روز اولی که پا به نیویورک گذاشته در کمال بی عزتی و چوب خشکی با اولاند و ترزا می و متئو رنزی دیدار کرده. در راستای سخنرانی روحانی در هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل ما با ارائه یک متن سخنرانی خوب از جناب رئیس جمهور می خواهیم اعتدال و صلح و این سوسول بازی ها را کنار گذاشته و متن زیر را بخواند که دیگر انتقادی از ایشان در رسانه ها نبینیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
آقای رئیس
عالی جنابان
خانم ها، آقایان و فریب خوردگان جهان

بنده خیلی ناراحتم که اینجا مجبورم برای این جمعیت سخنرانی کنم. یک عده فریب خورده ی آلت دست ابر قدرت ها که هر سال اینجا دور هم جمع میشن که بگن ما هم مهمیم. آره شما مهمید. کومور و کیریباتی هم عضو شورای امنیت اند. من هم امسال از بایرن مونیخ پیشنهاد داشتم نرفتم. زرشک! ببینید دوستان! یک چیزی رو من خدمت شما عرض کنم که حجت بر شما تمام شود. همه شما ... یَک یَک شما همانطور که آقای احمدی نژاد فرمودند رو به سقوط هستید. برای مثال همین امریکا.
سال بعد این مرتیکه مو حنایی ترامپ میاد اینقدر نیرو می فرسته خاورمیانه که فقط ایرونیای لس آنجلس می مونن امریکا. بعد ما با کمک جمعی از خوبای ال ای از جمله قیصر، کوجی زادوری و آقا فرشید امین بعد از نسترن می ریزیم یه شبه کل ایالات رو فتح می کنیم. انگلیس هم که خودتون دیدین، به قول آقامون شاملو مونده میون موندن و رفتن میون مرگ و حیات، نخست وزیرش رو هم یه ضعیفه گذاشتن به اسم مادر ترزا. هی از اتحادیه اروپا میان بیرون هی میرن تو! استغفرالله ... فرانسه هم که وسط مذاکرات واسه ما قدقد می کرد الان تنبونش رو سفت چسبیده که یه موقع توش بمب گذاری نکنن.
و اما ترکیه ... شکر خدا این برادرمون آقا رجب هم سر به راه شد و دست از لات بازی برداشت و ایشالا آخر هفته با ننه ش میریم خواستگاری دختر کریم آقا بَتراوغلو. خاورمیانه هم که به کل تعطیل، ملت هر روز میرن ساعت می زنن چهار تا شلیک می کنن بر می گردن خونه هاشون. می مونه چین و روسیه که از بامرام های روزگار هستن. (برای پوتین دست تکان می دهد) هپی نیو یر مستر پرزیدنت. خیلی مخلصیم. لذا با جمیع شواهد و قرائن دیگه وقتش رسیده تا از فرط بدبختی و فلاکت از روی نقشه جهان حذف نشدین مدیریت جهان رو بدین دست داداشتون ... بله ... ظاهرا جبهه باطل تحرکاتی رو آغاز کرده. بنده می بینم نمایندگان کشورهای اروپایی دارن از سالن خارج میشن ... بفرمایید. ما نیازی به شما نداریم. بله ... نمایندگان کشورهای امریکایی هم بلند شدن ... شما هم بفرمایید. ما با حمایت کشورهای مظلوم و ستم دیده این جهان رو مدیریت می کنیم.
بله ... نمایندگان کشورهای مظلوم و ستم دیده هم کم کم دارن بلند میشن. دستشویی تشریف می برین؟ چی؟ (نمایندگان کشورهای ستم دیده با دستشان یک حرکتی انجام می دهند) بله این یکی از رسوم کشورهای افریقایی است. (سخنران هم می خندد و با دستش همان حرکت را انجام می دهد) خیلی مخلصیم. بداااانید ما با کمک همین صندلی های خالی ... خدایی دیگه این یکی واقعیت نداره. صندلی های خالی هم در حال ترک مجمع عمومی هستند. فضا کاملا سورئالیستی شده. من همینجا ضمن اعلام نزدیک بودن پایان جهان به سخنرانی خود خاتمه می دهم. (زیپ شلوارش را بالا می کشد)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اه

    • بدون نام

      وری گوود

    • بدون نام

      عالی.دم ایدین گرم

    • بدون نام

      حمید رسایی عالی گفته.

    • احمد

      دست نویسنده درد نکنه پوکیدم از خنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج