۳۹۲۲۱۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ اینجا خانواده نشسته!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

هنوز آقای دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان پایش به نیویورک نرسیده، دوستان دلواپس انتقادهای خود را شروع کرده اند.در همین رابطه دکتر روحانی خطاب به دلواپسان گفت: «بابا لااقل بذارید برسیم!».پس از دیدار هیات اعزامی به نیویورک با خانم ترزامی، ‌نخست وزیر انگلیس، که بر خلاف رویه سابق تعدادشان خیلی زیاد نبود و اعضای خانواده هیات دیپلماتیک ما همراه‌شان نبودند (که همین نشان می‌دهد پس از دولت دهم و با سیاست‌های دولت یازدهم چقدر بنیان خانواده‌ها ضعیف شده)، متاسفانه تصاویری دیده شد که اصلا زیبنده نبود و تماشای آنها خون هر دلواپسی را به جوش می‌آورد.بر این اساس بنده فقط نمی‌دانم که اگر حضور در چنین نشستی برای رئیس جمهور ما خوب نیست، چرا خود دوستان عکس‌ها را از صد و چهل زاویه مختلف در خبرگزاری هایشان منتشر کرده اند؟ بر این اساس چند سوال به ذهن بنده می‌رسد؛
الف- دوستان عادت کرده‌اند که مانند خبررسانی هایشان، چشم بسته عکس‌ها را روی سایت‌شان قرار بدهند، ب- دوستان با دست جلوی چشمان‌شان را گرفته بودند و از لای انگشتان‌شان به زور فقط سه‌رخ آقای روحانی و نیم‌رخ محمد جواد ظریف را دیده اند، ج- ما اجازه دیدن چنین تصاویری را داریم، اما رئیس جمهور اجازه چنین کاری را ندارد؟ د- در مراسم ختم شخصیت‌های سیاسی کشورهای دیگر، بغل‌کردن آزاد است، اما در نشست‌های دیپلماتیک نشستن آزاد نیست؟ در این میان صدا و سیما که خوشبختانه هشیار و بیدار است و دوستان کلا دستی بر«آباژور» گذاشتن جلوی افراد دارند، کار سختی نیست یک آباژور جلوی پای«ترزا می» بگذارند و قال قضیه را بکنند.
خانم ترزا می‌هم باید یک مقدار مراعات کنند. بنده شب گذشته در تلفن همراهم مشغول تماشای عکس‌های این نشست بودم که پدرم از پشت سه بار پس گردنم زد و تلفن همراهم را گرفت گفت: «همین عکس‌ها رو می‌بینی که اینقدر پررو شدی!» سپس کولر را خاموش کرد و رفت.بنابراین به نظرم بهتر است که دوستان این عکس‌ها را تماشا نکنند، تماشا هم کردند از زوایای مختلف در اختیار دیگران قرار ندهند، اینجا خانواده نشسته است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خوب بید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج