۳۹۲۲۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کدام شهرستان‌ها میزبان اهالی موسیقی هستند؟

فریدون آسرایی، بنیامین بهادری، مهدی یراحی، گروه اردشیر کامکار و... در تعطیلات آخر هفته در شهرستان‌های مختلف کشور روی صحنه می‌روند.

هنرآنلاین: فریدون آسرایی، بنیامین بهادری، مهدی یراحی، گروه اردشیر کامکار و... در تعطیلات آخر هفته در شهرستان‌های مختلف کشور روی صحنه می‌روند.

کدام شهرستان‌ها میزبان اهالی موسیقی هستند؟

روزهای آخر هفته شاهد گلچینی از اجراهای مختلف پاپ و سنتی در شهرستان‌های رفسنجان، رشت، اهواز، الیگودرز، ایلام و شیراز خواهیم بود.

کنسرت بزرگ گروه اردشیر کامکار در ایلام

گروه اردشیر کامکار در اولین و سومین روز از پاییز کنسرت برگزار می کند. این گروه یکم مهرماه در تالار قلاویزان ایلام ساعت ۲۱ روی صحنه می رود.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی - هنری "ققنوس" برگزار می شود.گروه اردشیر کامکار طی سال های گذشته توانسته است آثار مشترکی را در قالب آلبوم های ضبط شده و اجرای کنسرت ارائه دهد و در این زمینه از حضور نوازندگان و خواننده های مطرح کشورمان بهره برده است. گروه اردشیر کامکار در سال ۱۳۹۲ همکاری خودش را با تعدادی از نوازندگان و خوانندگان توانمند کشورمان آغاز کرده است. هدف این گروه اشاعه بیشتر موسیقی ملی و نمایان ساختن توانایی ها و استعداد های جوان حوزه موسیقی ایران است.

کنسرت فریدون آسرایی در رفسنجان

فریدون آسرایی یکم مهرماه به دیدار مخاطبان خود در رفسنجان می رود.

کنسرت این خواننده پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن حجاب رفسنجان برگزار خواهد شد و ایمن خراسانی راد(رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک،کارن زیاری (پیانو، کیبورد، ملودیکا)،آرش عیوضی (بیس)، حسام متولی (پرکاشن)،بهزاد اشعاری(درامز)،سعید خانزاد(گیتار الکتریک)،و امیر حسین محمودی (ویولن) فریدون آسرایی را در این کنسرت همراهی می کنند.

گروه هم آوایان تاسیان در رشت

گروه موسیقی گیلکی هم آوایان تاسیان که اوایل شهریورماه در کرج به روی صحنه رفتند این بار قرار است در رشت به اجرای برنامه بپردازند.

کنسرت این گروه موسیقی گیلکی به سرپرستی حسین تقی نژاد پنجشنبه یکم مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ و جمعه دوم مهرماه در دو نوبت۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن وارش مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار می شود.

کنسرت مهدی یراحی در اهواز

مهدی یراحی که طی یک ماه اخیر برای دومین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای کنسرت پرداخت، این بار به دیدار مخاطبان خود در شهر زادگاهش خواهد رفت. این خواننده یکم و دوم مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار آفتاب اهواز روی صحنه می رود.

گروه موسیقی مهرگان در الیگودرز

گروه موسیقی مهرگان به سرپرستی سعید اکبری نسب و خوانندگی کوروش اسد پور در تازه ترین کنسرت موسیقایی خود در دوبخش بختیاری و سنتی روزهای پنج شنبه یکم و جمعه دوم مهرماه در شهرستان الیگودرز به روی صحنه می روند.

به گفته سعید اکبری نسب سرپرست گروه موسیقی مهرگان؛ این گروه بعد از ایام سوگواری محرم و صفر در تهران و برخی از استانهای غربی کشور کنسرت برگزار خواهد کرد.

همای پرواز در سنندج

تور کنسرت‌های همای پرواز در فصلی که گذشت در شهرهایی چون کرمان، رشت، شیراز، لاهیجان، بندرعباس و دبی برگزار شد. این خواننده به همراه گروه مستان روز دوم مهرماه در شهر سنندج و در فضای باز مجتمع فرهنگی فجر طی یک سئانس ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی مهرگان در بخش سنتی به خوانندگی محمد جهانی قطعاتی از پیش درآمد شور و تصنیف "دریا" به تنظینم کنندگی و آهنگسازی سعید اکبری نسب،تصنیف "خمار مستی" با اهنگسازی مهدی سید صالحی و "چوپانی" از ساخته های پرویز مشکاتیان و در بخش بختیاری با صدای کوروش اسد پور قطعه "دهکردی". تصنیف "بی مریم". تصنیف "آسماری". تصنیف "کوچیر"، تصنیف "بهیگ" را اجرا می کنند.

در این کنسرت سید مهدی سید صالحی(سنتور) بنیامین گلپایگانی(بم تار) امین کریوند( نی) محمد گودرزی(تنبک) میلاد فلاحی(کمانچه)و سعید اکبری نسب (نوازنده ی تار ،سرپرست و تنظیم کننده قطعات) گروه مهرگان را همراهی می کنند.

بنیامین بهادری در شیراز

موسسه آوای هنر مهنا کنسرت بنیامین بهادری را یکم و دوم مهرماه در دو نوبت در ساعت های ساعت ۱۸ و ۲۱ در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برگزار می‌کند.

بنیامین بهادری آهنگساز، خواننده، هنرپیشه و ترانه‌سرای ایرانی موسیقی پاپ است که یک آلبوم به نام "گل‌های رنگین‌کمان" برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد و تاکنون چهار آلبوم به نام‌های ۸۵ ، ۸۸ ،۹۳ و ۹۴ عرضه کرده و چندین تک‌آهنگ نیز ارائه داده‌است. او تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زنده برنامه پرداخته‌ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج