۳۹۲۲۶۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مایکروسافت دست از اجبار کشید

مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows ۱۰ (یا GWX) را برای همیشه حذف می کند.

وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows ۱۰ (یا GWX) را برای همیشه حذف می کند. این حرکت در حالی انجام می شود که امروز نزدیک به دو ماه از اتمام مهلت دریافت رایگان سیستم عامل ویندوز ۱۰ می گذرد.
مایکروسافت دست از اجبار کشید

به گفته مایکروسافت، این به روزرسانی تازه «اپ Get Windows 10 و نرم افزار دیگری که به دریافت رایگان ویندوز 10 مرتبط است را حذف می کند». البته مشخص نیست که منظور مایکروسافت از نرم افزار دیگر چه بوده اما در هر صورت، پی سی شما دیگر نمی تواند ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت نماید.

مایکروسافت دست از اجبار کشید

در صورتی که با GWX آشنایی ندارید باید گفت که این نرم افزار، یکی از آزاردهنده ترین اپلیکیشن های ویندوز ۷ و ۸.۱ در دوران عرضه رایگان ویندوز ۱۰ به شمار می رفت. اپلیکیشن مورد اشاره از هر روش و حقه ای برای متقاعد ساخت کاربران به دریافت رایگان پلتفرم اهالی ردموند استفاده می کرد که از جمله آنها می توان نشان دادن آیکن هشدار یا نمایش شمارش معکوسی تا روز ۲۹ جولای ۲۰۱۶ (و اتمام مهلت) اشاره نمود.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که هنوز برخی از کاربران قادر به دریافت رایگان ویندوز ۱۰ هستند. در واقع در صورتی که کد ارجینال ویندوزهای ۷ و ۸.۱ را در اختیار داشته باشید، امکان نصب ویندوز ۱۰ هم وجود دارد. علاوه بر این، در صورتی که طی بازه زمانی یک ساله، پی سی خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت و سپس ویندوزی قدیمی تر را نصب نموده اید، اشتراک تان در ویندوز ۱۰ دست نخورده باقی مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج