۳۹۲۲۷۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آغاز عرضه ۵۰۰ هزار گلکسی نوت ۷ سالم

خبر خوشی برای کاربرانی که پیش از این گلکسی نوت ۷ را خریداری کرده و و منتظر تعویض آن از سوی سامسونگ بوده‌اند، داریم و آن، عرضه ۵۰۰ هزار گلکسی نوت ۷ سالم برای کاربران کشور آمریکا است.

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: نسخه های معیوب از این گوشی هوشمند که پیش از این در اختیار کاربران قرار گرفته بود نیز قرار است به کارخانه‌های سامسونگ باز گردد، هر چند برخی از سرویس های پست همچون EdFox و UPS به دلایل مشخص، از حمل این گوشی هوشمند خودداری کرده‌اند.

آغاز عرضه 500 هزار گلکسی نوت 7 سالم

البته شاید لازم نباشد که باز هم در مورد تشخیص گلکسی نوت ۷ سالم از معیوب صحبت کنیم چرا که تمامی نوت ۷ های سالم، قرار است همراه با علامت باتری سبز (به جای علامت باتری سفید) در تمامی بخش‌ها، به دست کاربران برسد. پیش از فراخوانی جهانی سامسونگ، گزارش‌ها از عرضه یک میلیون گلکسی نوت ۷ در آمریکا خبر می‌دادند. شاید ریاضی ما چندان قوی نباشد، اما با اخبار جدید مربوط به عرضه ۵۰۰ هزار گلکسی نوت ۷ سالم در این کشور، می‌توان گفت که شانس کاربران برای دریافت نسخه سالم از این گوشی در هفته جاری، ۵۰-۵۰ است.

باز هم اشاره می‌کنیم که جعبه نوت ۷ های سالمی که هم اکنون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، یک مربع مشکی رنگ را بر روی خود دارند که می‌تواند راهی برای تشخیص نسخه سالم این دستگاه باشد.

آقای Tim Baxter، مدیر شعبه آمریکا شرکت سامسونگ، از تعامل نزدیک کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده (CPSC) با این شرکت خبر داده و اعلام کرده که مدیران سامسونگ، تمام تلاش خود را دارند تا بتوانند نوت ۷ های سالم را هر چه سریع تر در به دست کاربران برسانند.

هنوز جزئیات مربوط به تعویض این گوشی هوشمند در دیگر کشورها از جمله ایران مشخص نشده، اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک، شاهد انتشار اطلاعاتی در این زمینه باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج