۳۹۲۳۰۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازار داغ موسیقی در هفته اول پاییز

سیمین غانم، زانیار خسروی، شب ساز ایرانی، گروه شکاف، گروه پیکلاویه و... این آخر هفته در تهران روی صحنه خواهند رفت.

هنرآنلاین: سیمین غانم، زانیار خسروی، شب ساز ایرانی، گروه شکاف، گروه پیکلاویه و... این آخر هفته در تهران روی صحنه خواهند رفت.

هفته اول مهرماه برای خوانندگان عرصه موسیقی هفته‌ای شلوغ است، چرا که از هفته دوم ایام شهادت سالار شهیدان آغاز شده و این به معنای مرخصی دو ماهه برای آن‌هاست.

بازار داغ موسیقی در هفته اول پاییز

زانیار خسروی

کنسرت پاییزی زانیار خسروی در اولین روز ماه مهر در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به اجرا در می‌آید. زانیار در این کنسرت گلچینی از آهنگ‌های خود را تقدیم مخاطبان و علاقه‌مندان می‌کند.

سیمین غانم

سیمین غانم در سری جدید کنسرت‌های خود در تاریخ‌های ۱ و ۲ مهر در تالار وحدت و در حضور بانوان روی صحنه می‌رود. غانم ساعت ۱۵ در تالار وحدت با علاقمندان خود دیدار می‌کند. او در این برنامه منتخبی از پرطرفدارترین قطعه‌های خود از جمله "گل گلدون"،" مرد من" و " آسمان آبی" را می‌خواند.

پیکلاویه

گروه موسیقی "پیکلاویه" به سرپرستی شایان کریمی و خوانندگی مهران مختار پور در نخستین شب از مهر در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود. این کنسرت پنجشنبه اول مهر از ساعت ۲۱:۳۰ در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

مهران مختارپور (خواننده)، مهیار صالحی نیا (گیتار)، شایان کریمی (کیبورد)، مصطفی بهرمان (درامز) و رضا غلامی (گیتار بأس)، اعضای گروه پیکلاویه را تشکیل می‌دهند.

در این اجرا قرار است ۱۴ قطعه از جمله The Fairest، Rose، Embellish و Sidewalk در سبک موسیقی راک به زبان انگلیسی و فرانسوی نواخته شود. گروه پیکلاویه نخستین آلبوم خود را در دست انتشار دارد و این آخرین اجرای آن‌ها پیش از انتشار آلبوم خواهد بود.

کاوه دولت‌‌نیا

کنسرت گروه موسیقی کاوه دولت‌نیا ۲ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

کاوه دولت‌نیا (خواننده و گیتار الکتریک)، شهرام نادری (درامز)، مجید امیری (گیتار الکتریک)، احسان یوسف بیک (کیبورد) و محمد محمدلو (گیتار بأس) اعضای گروه کاوه دولت نیا هستند و قرار است قطعاتی چون تنهایی، کویر، یار خاموش، مرغ چمن آتش، ترک شیرازی، گل مرداب، لب خاموش، کعبه مخفی و... را بنوازند.

دولت‌نیا آلبوم "گل مرداب" را در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد و دو سال است با این گروه همکاری می‌کند.

آرش گوران

ارکستر فیلارمونیک تهران با رهبری و مدیریت هنری آرش گوران در دومین و سومین روز از فصل پائیز با علاقمندان به موسیقی کلاسیک دیدار می‌کند. این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

پانیذ فریوسفی کنسرت مایستر ارکستر فیلارمونیک تهران است و آرش اسد نژاد، امین عطایی، رائین نورانی، امیر پاشا فاطمی، برهان همتی، مهران دبستانی، فرزان زاهد منش و نگار فرجی به عنوان نوازنده ویلن یک دراین ارکستر حضور دارند.

گوران در مسابقات رهبری ژونس موزیکال در بخارست در حالی که ۵۰ رهبر از سراسر جهان حضور داشتند جزو ۲۰ رهبر برگزیده جوان جهان شناخته شد.

سمفونی شماره ۲ بتهوون و همچنین اثری از آهنگساز مدرن رومانیایی کنستانتین سیلوستری از جمله آثاری است که گوران در بخش دوم مسابقه ارکستر فیلارمونیک جرج انسکو که جزو بهترین و نامی‌ترین ارکسترهای جهان به شمار می‌آید، رهبری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج