جاباما
۳۹۲۳۳۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آیا اپل قصد خرید خودروسازی مک‌لارن را دارد؟

به‌تازگی Financial Times در گزارشی از علاقه اپل به خرید شرکت خودروسازی انگلیسی مک‌لارن خبر داده است.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: پروژه خودروی اپل سال‌هاست که بر سر زبان‌ها افتاده اما به‌نظر می‌رسد این رؤیا هنوز تا تبدیل شدن به واقعیت فاصله زیادی دارد. به‌تازگی Financial Times در گزارشی از علاقه اپل به خرید شرکت خودروسازی انگلیسی مک‌لارن خبر داده است.

آیا اپل قصد خرید خودروسازی مک‌لارن را دارد؟

شرکت بریتانیایی مک‌لارن سازنده خودروهای سوپرخودروهایی است که احتمالاً آن‌ها را بیشتر در بازی‌های مسابقه‌ای Need for Speed دیده‌اید؛ این شرکت همچنین دارای یکی از بهترین تیم‌های مسابقات فرمول ۱ هم هست و حالا به گزارش نیویورک تایمز و فایننشال تایمز اپل قصد خرید آن را دارد. ارزش فعلی مک‌لارن در حال حاضر چیزی بین ۱.۳ تا ۲ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و طبق این گزارش اپل قصد خرید یک‌جا و یا سرمایه‌گذاری استراتژیک در این شرکت را دارد.

با این وجود مک‌لارن پس از پخش این شایعه با انتشار بیانیه‌ای موضوع را تکذیب کرده است: «ما در حال حاضر هرگونه مذاکره توسط اپل در مورد هرگونه سرمایه‌گذاری را تکذیب می‌کنیم.»

با وجود این‌که این بیانیه کاملاً صریح شایعات را تکذیب کرده اما از آن‌جا که در آن از فعل حال استفاده شده بعید نیست پیش از این مذاکراتی در این زمینه صورت گرفته باشد که به نتیجه خاصی هم نرسیده است. با این وجود یکی دیگر از منابع ناشناس در این خودروسازی این شایعات را با قاطعیت حتی بیشتری تکذیب کرده است.

به هر حال پس از سال‌ها شایعه در مورد ساخت خودروی اپل و از آن‌جا که تسلا توانسته در زمینه خودروهای الکتریکی به موفقیت‌های خوبی رسیده و زمینه را هموار کند سرمایه‌گذاری این شرکت در مک‌لارن می‌توانست امیدها را زنده نگه دارد. هرچند که به نظر می‌رسد حداقل اپل کنونی و مدیرعامل آن تیم کوک علاقه‌ای به ورود به این بازار ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج