۳۹۲۴۵۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بارش های پاییزی ایران را فرا می گیرد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر، رگبار، رعد و برق، بارش باران و کاهش دما در هشت استان کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر، رگبار، رعد و برق، بارش باران و کاهش دما در هشت استان کشور خبر داد.

احد وظیفه در تشریح وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: همزمان با نخستین روزهای فصل پاییز جریانات شمالی در ساعتهای آینده وارد کشور خواهد شد و موجب ریزش باران در برخی استانهای شمالی کشور می‌شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا بارشهای پراکنده در برخی نقاط استانهای گیلان، ارتفاعات اردبیل، ارتفاعات مازندران، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بروز نفوذ جریانات شمالی از اواخر وقت روز جمعه در کشور ایجاد خواهد شد و موجب وقوع بارشهای باران و رگبار در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در نیمه شمالی کشور خواهد شد.

به‌گفته وظیفه کاهش چهار تا هفت درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور و کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در استانهای ساحلی دریای خزر و اردبیل در سه روز آینده ایجاد می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که در ۷۲ ساعت آینده رگبار، باران و رعد و برق به‌همراه وزش باد شدید موقتی در استانهای گیلان، مازندران، گلستان، مازندران، اردبیل و شمال آذربایجانها به‌وقوع بپیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: شدت بارشهای پاییزی در روز شنبه برای استانهای گیلان، مازندران، اردبیل و بخشهای شمالی آذربایجان شرقی ایجاد خواهد شد.

وظیفه عنوان کرد: دریای خزر و خلیج فارس نیز در روزهای شنبه و یکشنبه مواج خواهد بود و مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی از احتمال وقوع پدیده گرد و غبار در استانهای خوزستان، ایلام، کرمانشاه در دو روز آینده خبر داد و گفت: افزایش سرعت باد در کشور عراق می‌تواند موجب بروز این پدیده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گردو غبارش واسه مانه بدبخته بارونو سرماش واسه اوناس

    • مجتبی طاهری

      هر چی خدا بخواهد

    • یوسف محمدی

      بارندگی در جنوب غرب کشور کی اغاز میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج