جاباما
۳۹۲۴۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یحیی توره در فهرست فروش من‌سیتی

باشگاه منچسترسیتی نام هافبک ساحل عاجی خود را در فهرست بازیکنانی قرار داده است که در ماه ژانویه می‌توانند ورزشگاه اتحاد را ترک کنند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه گاردین، در پی بالا گرفتن اختلافات میان پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی و یحیی توره به دلیل اظهارات اخیر مدیر برنامه‌هایش، مدیران باشگاه به این بازیکن ساحل عاجی گفته‌اند که در ماه ژانویه می‌تواند آبی‌پوشان شهر منچستر را ترک کند و حتی اگر بخواهد می‌تواند به یکی از رقبای اصلی من‌سیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر ملحق شود.

از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی همواره گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال خروج یحیی توره از این تیم شنیده می‌شد و حالا با توجه به متشنج شدن روابط میان این دو به خاطر اظهارات جنجالی اخیر دیمیتری سلوک، مدیر برنامه‌های هافبک پیشین بارسلونا، احتمال جدا شدن او از من‌سیتی بیشتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد.

به گزارش گاردین، مسئولان من‌سیتی آنقدر از شانس خود برای فتح لیگ برتر با پپ گواردیولا اطمینان دارند که بود و نبود توره ۳۳ ساله در ترکیب تیم‌شان برای آنها فرقی ندارد و حتی حاضرند او را که هفته‌ای ۲۲۰ هزار پوند در هفته حقوق می‌‌گیرد به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر بدهند.

قرارداد توره با من‌سیتی در ماه ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد و او طبق مقررات برای اینکه به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر ملحق شود باید تا پایان فصل صبر کند اما من‌سیتی پنج ماه زودتر به او اجازه خروج از ورزشگاه اتحاد را داده است.

در همین حال شنیده می‌شود که احتمال دارد تیم‌هایی مانند آرسنال، لیورپول و لسترسیتی برای خرید جذب توره دست به کار شوند.

مدیربرنامه‌های توره در حمایت از این بازیکن 33 ساله و در انتقاد از گواردیولا گفته بود: اگر گواردیولا در این فصل بتواند منچسترسیتی را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند، آن وقت من به انگلیس سفر خواهم کرد و در تلویزیون خواهم گفت که او بهترین سرمربی دنیاست، اما اگر او نتواند این کار را انجام دهد، آن وقت من امیدوارم که پپ آنقدر شهامت داشته باشد که به اشتباهش برای تحقیر کردن بازیکن بزرگی مانند یحیی اعتراف کند. این تصمیم پپ است و ما باید به آن احترام بگذاریم. یحیی بازیکنی حرفه‌ای است و به هر‌ آنچه که از او خواسته شده است، عمل خواهد کرد.

سلوک ادامه داد: شاید پپ فکر کرده است که یحیی فقط به درد بازی در ۱۰ دقیقه پایانی بازی‌های جام اتحادیه برابر یک تیم دسته سومی می‌خورد. البته این یکی را به شوخی گفتم، اما چیزی که می‌خواهم به شما بگویم این است که یحیی یک فصل دیگر را هم در منچسترسیتی سپری خواهد کرد. او در ماه ژانویه هم از این تیم جدا نخواهد شد. او امیدوار است که فرصت اثبات توانایی‌هایش را به‌دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج