۳۹۲۶۶۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برخی پست‌ها در استقلال «من درآوردی» است

قربانی: تیم اشکالات فنی دارد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال ضمن تاکید بر اینکه اعضای هیات مدیره این باشگاه پست‌های من درآوردی تولید می کنند گفت: تیم هم از نظر فنی اشکالاتی دارد که برای ادامه لیگ برطرف شود.

خبرگزاری مهر: پیروز قربانی مدافع پیشین استقلال در مورد دیدار این تیم با ذوب آهن که منجر به اولین پیروزی آبی پوشان شد گفت: از دو دیدگاه می توانیم به این برد نگاه کنیم، اولین دیدگاه تعصبی است که طبیعتا من پیشکسوت و همه کسانی که در جایگاه من قرار دارند دوست دارند شرایط خوب باشد و استقلال همیشه ببرد و حالا هم خدا رو شکر برد و فشار از روی دوش آنها برداشته شد.

وی در ادامه افزود: دیدگاه دوم فنی است که ترجیح می‌دهم اصلا درباره اش صحبت نکنم، چه از لحاظ فردی و چه تاکتیکی اشکالاتی وجود دارد که باید برطرف شود و امیدوارم وضعیت استقلال بهتر از این شود چرا که همین حالا هم تیم هایی را در لیگ می بینیم که کیفیت بهتری از استقلال ارائه می دهند.

وی تاکید کرد: حرف های من ممکن است دوستانم در باشگاه استقلال را ناراحت کند، حتی هواداران این تیم را. به همین دلیل سعی می کنم به این قضیه ورود نکنم، تنها این نکته را می گویم که اگر استقلال می خواهد مدعی قهرمانی باشد یا حتی مدعی حضور در سه تیم اول باشد باید کیفیت بالاتری از آنچه تا امروز نشان داده، نشان دهد. به هر حال دوست واقعی کسی است که واقعیت ها را به آدم بگوید و تلاش کند که شرایط بهتری برای دوستش حاصل شود.

مدافع سابق تیم ملی در مورد تعطیلات مجدد لیگ برتر گفت: این تعطیلات می تواند برای همه تیم ها خوب باشد اما به اندازه اش، وقتی از حد خود گذشت به نظر من دیگر لوث می شود با این حال باید دید باشگاه ها چه برنامه ریزی و استراتژی در تعطیلات دارند ولی از دید من در مجموع اولویت همیشه با تیم ملی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اختلافات موجود میان مدیران باشگاه که پیش از بازی با ذوب آهن در رسانه ها دیده شد و احکامی که صادر شد، گفت: من به طور کلی با مدیریت کل فوتبال ایران مشکل دارم و با توجه به اینکه تحصیلات آکادمیک من مدیریت است از بسیاری از موارد سر در نمی آورم. ما بعضا پست هایی من درآوردی ایجاد می کنیم مثل همین پست ها که شما دیدید قبل از بازی ذوب آهن در باشگاه استقلال ایجاد شد، البته آقای روشن و ساعدی هر دو بسیار زحمتکش و انسان های بسیار خوبی هستند ولی بحث مدیریت بحث دیگری است.

وی در ادامه تاکید کرد: من در مورد انتخاب کل اعضای هیات مدیره باشگاه حرف و اعتراض دارم آنها را معمولا کسی نمی شناسد اما می آیند در باشگاه های استقلال و پرسپولیس مشهور می شوند و بعد از مدتی به جایگاه قبلی خود برمی گردند و با شهرتشان کارها را پیش می برند، بنابراین در باشگاه استقلال و پرسپولیس علی می ماند و حوضش. به نظر من باید این مسله قانونمند شود و این اعضا از میان پیشکسوتان تحصیلکرده باشگاه انتخاب شوند.

قربانی تاکید کرد: آنها سی سال است که به بهانه تامین منابع مالی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس می‌آیند اما عملا می بینیم که چنین هم نکردند اما اگر پیشکسوتان خود باشگاه باشند به دنبال منافع شخصی نیستند و دلشان برای تیم می تپد.

وی در ادامه افزود: من پیروز قربانی اگر بدانم رئیس هیات مدیره باشگاه از منظر فوتبال از من پایین تر است هرگز حرف او را نمی خوانم و نمی توانم به حرف هایش احترام زیادی بگذارم البته این نظر شخص من است. اما بهتر است برای این موضوع یک قاعده و قانون داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      درود بر تو مرد بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج