۳۹۲۷۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طالب‌لو: «کلین‌شیت»‌ من به خاطر بازیکنان است

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر من کلین‌شیت کردم به خاطر تلاش تمامی بازیکنان است و مطمئنا این موضوع در شخصیت تیمی ما تاثیر دارد.

خبرگزاری فارس: وحید طالب‌لو در خصوص آخرین شرایط فولادخوزستان و بسته نگه داشتن دروازه این دو تیم در دو بازی گذشته و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

ابتدا از شرایط فولاد و روند این تیم طی هفته‌های گذشته صحبت کن.

به اعتقاد من مجموعه باشگاه فولادخوزستان طی سال‌های گذشته از لحاظ زیرساختی برنامه‌هایی را آماده اجرا کردن داشت که البته امسال به دلیل شرایط اقتصادی بودجه این باشگاه کم شد. از طرفی باشگاه بازیکنان جوان را از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان منتقل کرد و بومی‌گرایی را در دستور کار قرار داد. شما دیدید که هم بازیکنان جوان خوزستانی در تیم ما حضور دارند و هم نعیم سعداوی و کادر فنی‌اش خوزستان هستند. فکر می‌کنم این تیم با توجه به اضافه شدن بازیکنان جوان نیاز دارد که به مرز پختگی برسد اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم از گرفتن امتیازات لازم صرف نظر کنیم.

ظاهرا اتفاق تلخ بعد از بازی با پدیده در عملکرد مقابل گسترش تاثیر داشت.

متاسفانه بعد از بازی با پدیده اتفاقی افتاد که شیرینی آن مسابقه را تلخ کرد. جا دارد به خانواده سجاد خادمی‌نیای عزیز تسلیت بگویم و باز هم از آنها می‌خواهم ما را در غم‌شان شریک بدانند. وقتی به منزل پدری آن مرحوم رفتیم به آنها گفتم عزیز شما عزیز ما هم بوده است. تمام مجموعه فولاد از اتفاقی که برای سجاد جوان رخ داد ناراحت هستند و فکر می‌کنم برای بازیکنان و مربیان تیم ما خیلی مهم بود که مقابل گسترش‌فولاد به خاطر سجاد تلاش دوچندان کنند. ما دوست داشتیم دست پر از تبریز برگردیم و این نشاندهنده تعهدی بود که بازیکنان نسبت به آن هوادار جوان داشتند. من از بازیکنان فولاد تشکر می‌کنم که احساس مسئولیت کردند و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. از طرفی از مسئولین شهر اهواز، استانداری و شهرداری می‌خواهم که به فکر آن منطقه‌ای که برای سجاد حادثه رخ داده، باشم. آن منطقه نیاز به یک پل هوایی دارد که با یک بودجه کم و کمی همت می‌توان این مشکل را حل کرد. اتفاقا این درخواست خانواده آن مرحوم هم بود و در صورتی که من به اهواز برگردم سعی می‌کنم این مشکل را با مسئولان مربوطه در میان بگذاریم چون رفت و آمد در مقابل ورزشگاه با آن شرایط و بدون پل هوایی حادثه‌آفرین است.

به نظر از هفته چهارم شرایط فولاد بهتر از هفته قبل شد.

شاید در ابتدا امتیازاتی را از دست داده‌ایم ولی هر چه گذشت شرایط تیمی‌مان تقریبا کامل‌تر شد. نقل و انتقالات هم بعد از پایان هفته چهارم صورت گرفت و اتفاقا اردوی خوبی هم در کردان کرج داشتیم و اتفاقا خود من هم بعد از هفته چهارم به تیم اضافه شدم. ما در ۳ بازی ۵ امتیاز گرفتیم و فکر می‌کنم حتی در ۲ بازی داخل خانه می‌توانستیم برنده باشیم. مقابل سایپا ۵-۶ موقعیت صد در صد گل داشتیم و امیدوارم که با تلاش تمامی اعضای تیم فولاد خوزستان نتایج شایسته در شان نام این باشگاه و مردم خوزستان بگیریم.

خود تو هم در ۲ بازی گلی دریافت نکردی و به قول فوتبالی‌ها کلین‌شیت کردی.

فکر می‌کنم در بازی‌های ابتدایی کمی فشار و بار روانی روی کل تیم ما وجود داشت. به طور مثال بعد از گلی که مقابل پدیده به ثمر رساندیم بچه‌ها با استرس بازی می‌کردند و بار روانی کاملا روی تیم مشخص بود اما خدا را شکر هم کادر فنی و هم بزرگترهای تیم موفق شدند این بار روحی را پایین بیاورند. به هر حال تجربه چنین جاهایی به درد می‌خورد و به جز بازیکنان جوان ما چند بازیکن باتجربه هم داریم که هر کدام گوشه‌ای از کار را گرفته‌اند.کلین‌شیت برای یک گلر خیلی مهم است ولی به اعتقاد من خط دفاع و دیگر خطوط تیم باعث شدند که چنین اتفاقی بیفتد که جای تشکر دارد.فارغ از هر بحثی گل نخوردن یک دروازه‌بان خوب است و وقتی من گل نمی‌خورم یعنی ساختار دفاعی تیم خوب کار کرده و حداقلش این است که تیم بازنده نیست. از طرفی گل نخوردن یک دروازه‌بان باعث می‌شود تیم شخصیت پیدا کند چون همه در محافظت از دروازه‌ تیم تلاش کردند.

به نظرت در مورد فولاد و تیم امسال فضای مثبت در خوزستان وجود دارد؟

من تازه به خوزستان آمده‌ام و زیاد به حواشی آشنا نیستم. وقتی برای تیم هزینه شود توقع بالا می‌رود و بالعکس. ما باید واقع‌بین باشیم. فولاد در سال‌های اخیر تیمی پرمهره بود و در پایه‌ها بسیار موفق عمل می‌کرد. آنها در این سال‌ها بازیکنان خوبی را تولید کردند که تا به شرایط ایده‌آل می‌رسیدند جدا می‌شدند. ما هم باید نگاه‌مان به شکلی باشد که توقع‌مان زیاد بالا نرود. این تیم توانایی زیادی دارد و به نظر من اگر در بین مدیران، هواداران و .... صبر و حوصله باشد می‌توانند تیم را به سمت موفقیت سوق دهد. من از هواداران تیم خواهش می‌کنم که در تمرینات هم حاضر باشند و نحوه تلاش بازیکنان را ببینند که این موضوع قطعا در بازی‌ها می‌تواند کمک حال ما باشد.

ماجرای مطالباتت از استقلال به کجا رسید؟

در آخرین روزهای نقل و انتقالات شرایط خاصی برای من ایجاد شد که خودم معتقدم کلی ضرر کردم. متاسفانه زمان از من گرفته شد و همانطور که شاهد بودید ۴-۵ بازی ابتدای لیگ را از دست دادم. قبل از جدایی‌ام از استقلال با شهاب جهانیان صحبت کردم که او به من قول داد مطالباتم را پرداخت خواهند کرد. البته به من پیش از این قول‌های زیادی از سوی افراد مختلف داده شده بود اما از آنجا که حرف جهانیان برایم محترم است پذیرفتم ولی متاسفانه تا امروز اتفاق نیفتاده و با وجود اینکه چندین بار هم پیگیری کردم هنوز آن اولین فرصتی که آقای جهانیان گفته پیش نیامده و ظاهرا برای من وقت ندارند! شاید دوستان کارهای مهم‌تری دارند که به قول‌هایی که به من داده‌اند هنوز نرسیده‌اند. در چند وقت اخیر استقلال درگیر تغییرات مدیریتی بود و ابتدا گفتند آقای افتخاری هنوز در جایش ننشسته است.

سپس گفتند او حق امضا ندارد و حالا هم که هنوز اتفاقی در مورد مطالبات من نیفتاده است. من فکر می‌کنم در این سال‌ها با کمترین مبلغ و کمترین دریافتی برای استقلال بازی کردم و حالا کمترین توقع این است که مطالبات من پرداخت شود. فکر می‌کنم بیشتر از این صحبت کردن در مورد این موضوع قشنگ نیست و من امیدوارم به بحث مطالبات من ورود شود تا بیش از این در موردش صحبت نکنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج