۳۹۲۸۰۲
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

امام جمعه شهرکرد: کنسرت‌ سوغات غرب است

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کنسرت‌ها سوغات غرب است و هدف آن دین‌زدایی، کم‌رنگ کردن معنویت در جامعه و ترویج فساد و لهو و لعب از سوی دشمن است.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به آیه ۹۱ سوره توبه اظهار داشت: کسانی که از تکلیف‌های دینی، وظایف اجتماعی و سیاسی سرباز می‌زنند، از سوی خداوند سرزنش می‌شوند.

وی با اشاره به دغدغه‌های اهل تقوا افزود: اهل تقوا می‌کوشد غیرت دینی خود را افزایش دهد و دغدغه دارد که مبادا در برابر منکر بی‌تفاوت باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان بیان کرد: اخلاق الهی، سیره الهی، زندگی، معاش و اقتصاد الهی و دوری از گناه و معصیت، اگر در خانواده‌ای راه پیدا کند این خانواده در تراز خانواده اهل‌بیت(ع) است.

نکونام با اشاره به هفته دفاع‌مقدس خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس، فوران ارزش‌های انسانی و دینی بود که از جای جای کشور کمالات انسانی بروز کرد. ایثار، سخاوت، شجاعت و ترک دنیا، استقبال از شهادت، جهاد، استکبارستیزی، غیرت دینی و ملی و خداباوری از ویژگی‌های بارز این دوران بود.

وی با بیان اینکه وحدت، آفرینش اقتدار از دورن و به‌نمایش گذاشتن نمونه مدیریت جهادی، از دیگر ویژگی‌های این دوران بود، گفت: جنگ ۸ ساله از سوی صدام، به نیابت از آمریکا آغاز شد و هدفش نابودی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: امروز جنگ دیگری با عنوان تکفیری‌ها با همان اهداف علیه ویژگی‌های انقلاب اسلامی آغاز شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی هنوز انقلاب فراگیر نشده بود و مردم مورد هدف قرار گرفته بودند، اما امروز آثار انقلاب مورد هدف قرار گرفته است، ادامه داد: امروز آل‌سعود به نیابت از آمریکا در عراق، سوریه، یمن و افغانستان با شما می‌جنگد، در زمان جنگ تحمیلی فوران ارزش‌ها شما را پیروز کرد و امروز نیز همین فوران ارزش‌ها تکفیری‌ها و آل‌سعود را به خاک سیاه می‌کشاند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری مراسمات لهو و لعب در کشور و عده‌ای که به برگزاری این مراسمات اصرار دارند، خاطرنشان کرد: در قطعیت منکر بودن این مجالس تردیدی وجود ندارد آنچه که در این مراسمات می‌گذرد مصداق کامل لهو است.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری افزود: در رابطه با اصل موسیقی اصلا حرفی وجود ندارد مشکل ما با موسیقی لهو و مجالسی است که با این عنوان شکل می‌گیرد که مصداق منکر است، کنسرت‌ها سوغات غرب است و هدف آن دین‌زدایی، کم‌رنگ کردن معنویت در جامعه و ترویج فساد و لهو و لعب از سوی دشمن است.

وی با طرح این سئوال که آیا حکومت اسلامی مجاز به ترویج فساد است؟ افزود: اگر حکومت اسلامی مروج فساد باشد چه تفاوتی با حکومت طاغوت دارد، فلسفه حکومت اسلامی، ترویج دین اسلام است که مبارزه با این منکر هزینه دارد.

نکونام گفت: حتی رئیس‌جمهور که از کنسرت‌ها دفاع می‌کند قطعا این نوع کنسرت‌ها را نمی‌پسندد؛ مگر می‌شود کسی که مؤمن باشد از مصداق لهو و لعب دفاع کند؟ آمریکا از هر طرف در تلاش است تا به ایران نفوذ کرده و ایران را ناامن کند که نصرت پروردگار و پیوند مردم با ولایت فقیه مانع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه مشکلات کشور حل شده فقط کنسر لاینحل مانده ؟

    • الف

      اگه به این باشه خیلی چیزها تو این مملکت هست سوغات غرب هست و باید جمع بشه نه فقط کنسرت ها

    • بدون نام

      درود بر ایشان. حرف دل ما رو زد. اینهمه مراسمات مذهبی ما داریم. چه نیازی به موسیقی و کنسرت و لهو و لعب هست. به امید نابودی آمریکا و عربستان

    • حسبن

      رادیو تلوزیون ماشین هواپیما....................حتی همان میکروفن سوغات غربه

    • بدون نام

      باید هر چیزی که از غرب آمده نابود شود. حتی اگر نوع لباسی باشد که می پوشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج