جاباما
۳۹۳۰۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افتتاح چهاردهمین نمایشگاه یاد یار مهربان

مدیرعامل موسسه نشر شهر با اشاره به زمان افتتاح چهاردهمین نمایشگاه یاد یار مهربان گفت: پیش بینی کرده ایم تا ۱۳ آبان ماه همزمان با روز دانش آموز افتتاحیه یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی ویژه دانش آموزان را برگزار کنیم.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل موسسه نشر شهر با اشاره به زمان افتتاح چهاردهمین نمایشگاه یاد یار مهربان گفت: پیش بینی کرده ایم تا ۱۳ آبان ماه همزمان با روز دانش آموز افتتاحیه یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی ویژه دانش آموزان را برگزار کنیم.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجید حسینی با تاکید بر دستاوردهای سیزدهمین دوره نمایشگاه یاد یار مهربان گفت: در این دوره بدعت جدیدی را مبنی بر مشارکت دانش آموزان در حوزه کتابخوانی و توسعه فرهنگ کتاب خوانی گذاشتیم که در عمل با مشارکت خوب جمعیت مخاطب و تمدید مدت زمان نمایشگاه مواجه شد.

وی افزود: پیش بینی کردیم تا ۸ مهرماه مصادف با روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان را با حضور دانش آموزان برگزیده و معلمان در ایوان شمس برگزار کنیم. ضمن اینکه در نظر داریم تا با دعوت از نویسندگان و هنرمندان حوزه کتاب که مورد علاقه دانش آموزان هستند تور یک روزه برج میلاد ویژه افراد برگزیده را برگزار کنیم.

به گفته مدیر عامل موسسه نشر شهر چهاردهمین نمایشگاه یاد یار مهربان همزمان با روز دانش آموز در ۱۳ آبان ماه افتتاح می شود.

حسینی در ادامه به استقبال شهروندان از سومین نمایشگاه باز باران پرداخت و عنوان کرد: این دوره از نمایشگاه با افزایش تعداد اقلام فرهنگی و نقاط برگزاری، بخش عظیمی از شهر را پوشش داد و اتفاقا این فرصت را فراهم آورد تا خانواده های محروم و ساکن در نقاط جنوبی شهر به خوبی از خدمات نمایشگاه استفاده کنند.

وی گفت: نظرسنجی ما نشان می دهد که معدل خرید افرادی که درآمد ماهیانه آن ها زیر یک و نیم میلیون تومان است در سومین نمایشگاه بازباران نسبت به دوره های قبل افزایش پیدا کرده و این امر نشان دهنده دسترسی هر چه بهتر این قشر از جامعه به نمایشگاه و خرید کالاهای مورد نیاز است.

انتهای پیام/

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج