۳۹۳۱۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

امری: داور به ما ضربه زد

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از شکست تیمش برابر تولوز، داور را مسبب ادامه تیره‌روزهای مدافع عنوان قهرمانی لوشامپیونه دانست.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در ادامه فراز‌و‌نشیب‌هایی که در این فصل از لوشامپیونه داشته است، شب گذشته (جمعه) با نتیجه ۲ بر صفر در خانه تولوز شکست خورد و در جدول رده‌بندی جای خود را به این تیم داد.

پس از این بازی اونای امری، سرمربی PSG انگشت اتهام را به سمت فرانک اشنایدر، داور مسابقه گرفت و او را مسبب دومین شکست متوالی قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه دانست.

در این بازی سرژ اوریر از پاری‌سن‌ژرمن اخراج شد و اعلام دو پنالتی به سود تولوز به این تیم برای کسب سه امتیاز بازی کمک کرد. این دومین شکست PSG در هفت بازی‌اش در این فصل بود در حالی که پاریسی‌ها فصل گذشته در تمام بازی‌هایش با هدایت لوران بلان در لیگ همین تعداد باخت را متحمل شدند.

امری پس از بازی به شبکه BeIn Sport گفت: امروز داور بازی برای ما خوب قضاوت نکرد. آن اقدام انفجاری، آن پنالتی، اتفاقی بود که روند بازی را تغییر داد. پس از آن با داشتن یک بازیکن کمتر در زمین بازی، تیم می‌بایست در ادامه بازی صبر و آرامش خود را حفظ می‌کرد تا به گل برسد.

وی در ادامه افزود: ما اما با اشتباهاتی که مرتکب شدیم، بازی را تمام کردیم. ما باید یک کار تحلیلی برای مدیریت احساسات بازیکنان‌مان در زمان‌هایی که بازی کمی گره می‌‌خورد، انجام دهیم.

شکست پاری‌سن‌ژرمن در خانه تولوز باعث سقوط این تیم به رده سوم شد و حالا شاگردان امری خودشان را پایین‌تر از تولوز و نیس می‌بینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج