۳۹۳۱۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نیکول کیدمن: عشق بچه‌ها آدم را شکوفا می‌کند

نیکول کیدمن که مادر دو فرزند از زندگی با همسر قبلی‌اش تام کروز است با بازی در نقش یک مادر در فیلم زندگینامه‌ای «لیون» یا «شیر» برای کمپانی واینشتاین که در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد، درباره حس سرپرستی کودکان صحبت کرد.

روزنامه بانی فیلم: نیکول کیدمن که مادر دو فرزند از زندگی با همسر قبلی‌اش تام کروز است با بازی در نقش یک مادر در فیلم زندگینامه‌ای «لیون» یا «شیر» برای کمپانی واینشتاین که در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد، درباره حس سرپرستی کودکان صحبت کرد.

نیکول کیدمن: عشق بچه‌ها آدم را شکوفا می‌کند

به نقل از اسکرین دیلی، کیدمن که دو فرزند خودش را به سرپرستی گرفته است در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در پاسخ به سوالی درباره فیلمی که به تازگی بازی کرده و در آن یک بچه خیابانی ۵ ساله از کلکته را به سرپرستی می‌گیرد، گفت: برای من این فیلم درباره قدرت مادران است . بدون این که هیچ ربطی داشته باشد که آنها از کجا می‌آیند، و این که مادر بیولوژیکی بچه هسند یا او را به فرزند خواندگی پذیرفته‌اند.

کیدمن در کنفرانس مطبوعاتی فیلم شرکت کرده بود و با حضور کارگردان فیلم گرت دیویس در این نشست حضور داشت. در این فیلم به جز کیدمن، دیو پاتل و رونی مارا نیز بازی کرده‌اند. این درام بر مبنای خاطرات سارو بریرلی با عنوان «راه طولانی تا خانه» ساخته شده که در آن پاتل که اکنون بزرگ شده و مردی بالغ است سعی دارد تا خانواده گم‌شده‌اش در هندوستان را پیدا کند.

در این فیلم چندین بازیگر شناخته شده هندی هم حضور دارند که نوازالدین صدیقی، پریانکا بوس و تانیشتا چاتارجی از جمله آنها هستند.

کیدمن افزود: وقتی معنی عشق خوبی مثل عشق مادری را درک کنی، آنوقت شکفته می‌شوی. در هر حال چنین احساسی یک وقتی ممکن است سر راه آدم قرار بگیرد. برای من چنین احساسی یک خس عمیق عاطقی بود.

نیکول کیدمن که تاکنون دو بار ازدواج کرده از زندگی‌اش با تام کروز دو فرزند به نام‌های ایزابلا و کانردارد که هر دو را به فرزند خواندگی قبول کرده‌اند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد. دومین ازدواج وی با کیث اربن خواننده کانتری استرالیایی در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است. کیدمن از همسر دومش نیز دو فرزند دارد.

پاتل نیز که در این نشست حضور داشت گفت در حالی که در جستجوی شخصیت خودش بود، در مناطقی از هند به بچه‌هایی از خانواده های ناتوان برخورد که در صورت وجود خانواده‌هایی برای سرپرستی خانواده‌هایاشن حاضرند آنها را از خود دور کنند. وی گفت آنها بیشتر به آمریکا یا استرالیا به سرپرستی داده می‌شوند. وی افزود: من با این فیلم فهمیدم که چطور برخی می‌توانند عشقشان را نثار بچه ای کنند و زندگی عالی و فرصت‌های جدیدی را در اختیار یک انسان دیگر بگذارند. به نظرم این بسیار زیبا است.

او نقش مرد جوانی را بازی می‌کند که از گوگل ارت استفاده می‌کند تا بتواند خانه دوران کودکی اش را در هند پیدا کند و بتواند هویت واقعی خودش و خانواده واقعی‌اش را بیابد.

«شیر» داستان پسربچه‌ پنج ساله‌ای به نام سارو است که سوار قطار اشتباهی شده و لحظه به لحظه از خانه‌اش در شمال هند دور می‌شود. سارو وحشت‌زده و سردرگم هزاران کیلومتر دور از خانه به شهر شلوغ کلکته می‌رسد. او در خیابان زندگی و با وحشت و اضطراب زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. او سرانجام به یتیم‌خانه می‌رسد و زوج استرالیایی او را به فرزندخواندگی می‌پذیرند و بالاخره امنیت و عشق را به دست می‌آورد و بزرگ می‌شود. سال‌ها بعد سارو با خاطره‌هایی کم‌رنگ در ذهنش به این فکر می‌افتد که نام و نشان و محل زندگی‌ کودکی‌اش را پیدا کند.

نقش سارو ۳۰ ساله را دیو پاتل بازی می‌کند، او دارد مدیریت هتلداری می‌خواند و رابطه رمانتیکی هم با همکلاسی‌اش دارد که رونی مارا نقشش را بازی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج