۳۹۳۱۹۱
۵۰۴۴
۵۰۴۴
پ

وقتی جک باور ناخواسته رئیس جمهور می‌شود!

با رسیدن فصل پاییز، بازار محصولات فرهنگی و سرگرمی، از فیلم و سریال گرفته تا بازی و کتاب، دوباره داغ می‌شود و کمپانی‌ها و استودیوها آثار مهم و برتر خود را منتشر می‌کنند تا برای جوایز پایان سال شانس بیشتری داشته باشند.

مجله دنیای تصویر: با رسیدن فصل پاییز، بازار محصولات فرهنگی و سرگرمی، از فیلم و سریال گرفته تا بازی و کتاب، دوباره داغ می‌شود و کمپانی‌ها و استودیوها آثار مهم و برتر خود را منتشر می‌کنند تا برای جوایز پایان سال شانس بیشتری داشته باشند. با شروع این فصل، شبکه‌ها همیشه چند سریال تازه برای نمایش دارند. در همین هفته‌ی اول، یک سریال توانسته توجه زیادی را به خودش جلب کند.

وقتی جک باور ناخواسته رئیس جمهور می‌شود!

جانشین معین (Designated Survivor) سریال سیاسی جدید شبکه‌ سراسری ای‌بی‌سی است که کیفر ساترلند در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند و سایمون کینبرگ (نویسنده چند فیلم اخیر اکس-من) و پل مک‌گیگان (کارگردان چند اپیزود از «شرلوک») از جمله سازندگان آن هستند. در «جانشین معین»، رئیس جمهور و تمام اعضای کابینه در جلسه سخنرانی سالیانه دولت به دلیل انفجار بمب جان خود را از دست می‌دهند و تام کرکمن وزیر مسکن و توسعه شهری که بازمانده‌ی کابینه است باید زمام امور را در دست بگیرد. هم‌زمان با چالش کرکمن (ساترلند) به‌عنوان رئیس جمهور جدید، تحقیقات اف‌بی‌آی هم ابعاد تازه‌ای را از این حادثه تروریستی آشکار می‌کند.

هفته گذشته اپیزود اول این سریال به روی آنتن رفت که استقبال گسترده‌ی مردم و منتقدان را به همراه داشت و آمار بینندگان آن بالای ۱۰ میلیون نفر تخمین زده شد.

در نگاه اول، تم اصلی سریال پذیرش چهره‌ای نه در حد و اندازه‌ی یک رئیس جمهوری از جانب مردم است. به همین دلیل پخش آن در آستانه‌ی مناظره‌های دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا و فقط چند هفته مانده به انتخابات تصمیم حساب شده‌ای به نظر می‌رسد. به ویژه که در همین قسمت اول ارجاعات و کنایه‌‌های سیاسی در مورد شباهت شخصیت اصلی سریال با سیاستمدارانی چون برنی سندرز و مسائلی چون روابط ایران و آمریکا قابل مشاهده است.

وقتی جک باور ناخواسته رئیس جمهور می‌شود!

عنوان سریال هم به یکی از قوانین ایالات متحده اشاره دارد که هرگاه رئیس جمهور و سایر اعضای کابینه در جلسه‌ای مهم حضور داشته باشند، یک نفر از اعضای کابینه باید به عنوان جانشین معین انتخاب و در محلی امن تحت نظر باشد تا در صورت پیشامد هر اتفاقی برای دیگر اعضا، او به‌عنوان رئیس جمهور جایگزین مسئولیت اداره‌ی دولت را بر عهده بگیرد.

علاوه بر کیفر ساترلند بازیگران سرشناس دیگری چون ناتشا مک‌الهون، کال پن و مگی کیو هم در «جانشین معین» حضور دارند. این سریال بعد از «تماس» دومین بازگشت ساترلند به تلویزیون به شمار می‌آید. ساترلند که با نقش جک باور در ۲۴ به ستاره‌ای دست نیافتنی تبدیل شد و به‌عنوان مامور امنیتی رده بالا مسئول حفظ جان رئیس جمهور و سران کشور بود، حالا در نقش یک رئیس جمهور ناخواسته تماشایی است.

خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی اصلی سریال هم دیوید گاگنهایم است که سال ۲۰۱۲ فیلمنامه تریلر جاسوسی «خانه امن» با نقش‌آفرینی دنزل واشنگتن و رایان ریلنولدز را نوشته بود.

اکثر نقدها و واکنش‌های سریال مثبت بوده و حتی منتقدان و کاربران نه چندان موافق هم به پتانسیل بالا و کشش داستانی آن برای قسمت‌های بعدی اشاره کرده اند. ظاهرا از حالا می‌توان نام این سریال را در فهرست عناوین مهم پاییز و زمستان امسال قرار داد و داستانش را تعقیب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج