جاباما
۳۹۳۱۹۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آیا براد پیت از سوی اف بی آی در حال تعقیب است؟

ماجرای جدایی براد پیت و آنجلینا جولی بازهم خبر ساز شده است.

وب‌سایت کافه سینما: ماجرای جدایی براد پیت و آنجلینا جولی بازهم خبر ساز شده است.

آیا براد پیت از سوی اف بی آی در حال تعقیب است؟

خبر جدایی آنجلینا جولی و براد پیت هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد. پس از انتشار خبر دادخواست طلاق آنجلینا جولی از براد پیت، بسیاری از رسانه های شایعه وجود نفر سومی را در زندگی این زوج مشهور منعکس کردند. اما پس از اینکه ماریون کوتیار، هنرپیشه مشهور فرانسوی در این رابطه صحبت کرد و در ایسنتاگرامش این شایعه را بی پایه و اساس خواند، خبر جدیدی رسانه ها را به خود مشغول کرده است.

خبر مهمی که حدود بیست و چهار ساعت است در رسانه ها و فضای مجازی می‌چرخد این است که آنجلینا جولی به دلیل رفتار بد براد پیت با فرزندانش، و خشم فیزیکی و لسانی با آنها، درخواست طلاق داده است. برخی رسانه ها مانند تی ام زی اعلام کرده اند، آنجلینا جولی به خاطر رفتار خشن براد پیت در سفرشان با جت شخصی شان در چهراده سپتامبر با مدوکس، پسر پانزده ساله شان، درخواست طلاق داده است. برخی از رسانه ها گفتند اند براد پیت به خاطر سو استفاده و بدرفتاری با کودکان تحت تعقیب پلیس لس آنجلس و اف بی آی قرار دارد.

اما ساعاتی پیش، سخنگوی پلیس لس آنجلس، داشتن هرگونه پرونده علیه براد پیت را تکذیب کرد و گفت هیچ شکایت و پرونده ای به دلیل بدرفتاری با کودکان، علیه براد پیت وجود ندارد. با این حال در تازه ترین اخبار، سی ان ان اعلام کرده است، براد پیت برای مبارزه با این شایعات وکلای خبره ای استخدام کرده تا بتواند هرچه زودتر ثابت کند چنین تهمتی بی اساس است.

جالب است این خبر بدرفتاری براد پیت با فرزندانش، درست بعد از اینکه موج خبری شایعه با ماریون کوتیار، فروکش کرد، منتشر شد. شاید آنجلینا جولی و تیم مشاورانش، قصد دارند به هر طریق شده، اتهاماتی را مواجه براد پیت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج