۳۹۳۲۷
۱۶ نظر
۵۰۶۹
۱۶ نظر
۵۰۶۹
پ

خرید به سبک «از ما بهتران میلیاردر تهرانی»

تعداد مراکز خرید و بوتیک های رنگارنگ در پایتخت کم نیست؛ اما بعضی از این مراکز خرید تنها برای افراد خاص در نظر گرفته می شوند و خدمات خاص تری را عرضه می کنند که هر روز هم، درست عکس آنچه شاید تصور کنیم، تعدادشان بیشتر می شود!

خرید به سبک «از ما بهتران میلیاردر تهرانی»

کسب و کار: تعداد مراکز خرید و بوتیک های رنگارنگ در پایتخت کم نیست؛ اما بعضی از این مراکز خرید تنها برای افراد خاص در نظر گرفته می شوند و خدمات خاص تری را عرضه می کنند که هر روز هم، درست عکس آنچه شاید تصور کنیم، تعدادشان بیشتر می شود! بوتیک هایی که تنها برندهای معتبر از دنیای مد را برای مشتری های ویژه شان فراهم می کنند و پول خوبی از این معامله به جیب می زنند.

برای اینکه با حال و هوای این بوتیک ها بیشتر آشنا شوید و از خرید اعضای باشگاه میلیاردی ها سر در بیاورید، به چند مرکز خرید پرطرفدار اما ویژه سر زده ایم و چند و چون خرید از آنها را جویا شده ایم. در این مراکز خرید، نه تنها کارتهای عابر بانک پر و پیمان بهترین همراهانتان هستند، بلکه باید خوب هم لباس پوشیده باشید تا فروشندگان شما را جدی بگیرند و در مورد انتخاب یک لباس ویژه و گران به کمک تان بیایند.

مدت زیادی از شروع به کار مرکز خرید مدرن الهیه نمی گذرد اما در همین زمان کم، توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده؛ این مرکز خرید تنها برای خرید پوشاک قشر مرفه جامعه مناسب است و در همین زمان کوتاه توانسته مشتری های ثابت خودش را جذب کند. جایی که بر سر در بیشتر بوتیک های آن هیچ تابلویی نصب نشده و تنها برندهای رنگارنگ پوشاک از پشت ویترین ها چشم هر تازه واردی را به سوی خود می کشد.

در این مرکز خرید ویترین ها بسیار خلوت هستند اما رگال ها بار سنگینی از انواع برندها را بر دوش می کشند. شما می توانید دراین مجتمع با برندهای معتبری از دنیای مد البته از نوع گران قیمتش روبرو شوید: استفانو ریچی، لامبرود دپارک، مونت کارلو، رد والنتینو، پرومد و ... از این دست برندها هستند. برندهایی که مثلا برای خرید یک تی شرت معمولی از آنها باید حداقل 350 هزار تومان بپردازید یا یک کت و شلوار معمولی مردانه شان نزدیک چهار میلیون تومان برای تان آب می خورد. اینجا مجتمع مدرن الهیه است.

جایی برای به قول معروف مایه دارهایی که سرگرمی شان به رخ کشیدن مارک البسه ای است که بر تن دارند. از عینکی که مثلا یک میلیون تومان خریده اند تا ساعتی چند ده میلیونی. از مانتوی 800 هزار تومانی تا یک شلوار جین 550 هزار توانی. اینها تازه البسه روزمره است اگر بخواهید سرکی به لباس های رسمی شان بیندازید حساب و کتابشان می رود بالای چند ده میلیون تومان. حساب و کتابی که حتما باید جزو باشگاه میلیاردی ها باشید تا بتوانید از عهده اش بربیایید.

زیلی

خرید به سبک «از ما بهتران میلیاردر تهرانی»

خیابان جردن کم کم دارد از حالت اداری و ماشین بازی سابق خارج می شود و بوتیک ها و فروشگاه های برندهای گرانقیمت یکی پس از دیگری در این خیابان خودنمایی می کنند. یکی از این بوتیکها لباس های مردانه را با برند زیلی عرضه می کند. لباس هایی مردانه و البته باز هم از نوع گرانقیمت آن. مثلا قیمت پیراهن های این برند از ۸۰۰ هزار تومان شروع می شود.

کت و شلوار و پالتوها هم که جای خود دارد. در این فروشگاه دیزاین ویترین چندان جلب توجه نمی کند اما نباید پا رویحق گذاشت، لباس های این فروشگاه به قدری شیک و درجه یک هستند که حتی تصور پوشیدنشان هم برای آدم خوشایند است.

خرید به سبک «از ما بهتران میلیاردر تهرانی»

لباس ها در عین سادگی طرح و برش هایی دارند که با پوشیدن آنها هر کسی می تواندبه خریدشان وسوسه شود. علاوه بر پیراهن های گران قیمت می توانید چند نمونه پاللتوی مردانه را نیز در کلکسیون این فروشگاه با قیمتی حدود ۹۰۰ هزار تومان خریداری کنید. پالتویی که نمونه مشابه آن با قیمت های پایین تر در بازار زیاد است اما این پالتو، هزینه برند خود را از مشتری طلب می کند.

خرید به سبک «از ما بهتران میلیاردر تهرانی»


دین هامز

دبن هامز یک برند اصلی انگلیسی است مخصوص پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه. در حراج این فروشگاه برای خرید یک جفت کفش رسمی زنانه باید حداقل 240 هزار تومان هزینه کرد و یک کیف زنانه دستی نیز کمتر از 130 هزار تومان نیست.

خرید به سبک «از ما بهتران میلیاردر تهرانی»

لباس های گرم و زمستانی در حراج دبن هامز باز هم قیمت بالایی دارند و خیلی ها قادر به خرید حتی یک کاپشن دراین حراج نیستند. اگر بخواهید یک کاپشن پر مردانه را از حراج این برندخریداری کنیدباید مبلغی بالای ۵۰۰ هزار تومان در نظر بگیرید و برای خرید یک پلیور از این حراجی نیز حداقل باید ۱۵۰ هزار تومان بپردازید.

خرید به سبک «از ما بهتران میلیاردر تهرانی»

کمربندهای زنانه و مردانه شاید از لحاظ قیمت مناسبترین اجناس این نمایندگی باشند. خرید یک نمونه از آن در حراجی، چیزی حدود ۵۰ هزار تومان آب می خورد. در کمال تعجب و با توجه به قیمت های بالای این پوشاک، حتی در حراج، حضور و تعداد مشتریان این بوتیک قابل توجه است. مشتری های ثابت و طرفداران دبن هامز با یک دور کوچک در فروشگاه و خرید یک دست لباس کامل حداقل ۲ تا ۳ میلیون تومان خرج می کنند.


بوتیک های اختصاصی

اما از همه این فروشگاه های علنی - و به اصطلاح جلوی چشم - که بگذریم، اتفاقات مربوط به پوشاک پولدارهای تهران در بوتیک های اختصاصی خودشان می افتد. بله درست شنیدید؛ بوتیک های اختصاصی. بوتیک ها و به عبارت بهتر، شوهایی که بعد از پیوستن به باشگاه میلیاردی ها شما هم به آن دعوت خواهیدشد. بوتیک هایی که برای شما و در خانه تان شوی اختصاصی می گذارند و سفارش های شما را از شیر مرغ تا جان آدمیزاد فراهم می کنند. خوب، این خاصه درخواست ها البته خرج خودش را هم دارد.

خرید به سبک «از ما بهتران میلیاردر تهرانی»

مبالغ هنگفتی که البته به نظر دوستان مرفه ارزش را دارد. شما در این بوتیک های اختصاصی می توانید آخرین البسه مد سال برندهای معتبر و مشهور دنیا را که شامل انواع پوشاک رسمی و غیررسمی، کیف، کفش، عینک، لباس های ورزشی و انواع ساعت های مچی می شود، از نزدیک روی رگال های خاص که در منزل یا دفتر کارتان چیده می شود، ببینید و امتحان کنید.

بعد مثلا برای ست لباس گوچی تان با کفشی که دارید یک کیف از پوست کروکودیل با مارک ورساچه سفارش دهید و ... حتی می توانید از اجناسی که تنها دفتر کارتان چیده می شود، ببینید و امتحان کنید. بعد مثلا برای ست لباس گوچی تان با کفشی که دارید یک کیف از پوست کروکودیل با مارک ورساچه سفارش دهید و ... حتی می توانید از اجناسی که تنها تعداد محدودی از آنها در دنیا تولید شده را در این شوهای اختصاصی ببینید و خریداری کنید.

خب گشتی در چنین بوتیکی برای شما شاید چیزی تا حدود ۵۰ میلیون تومان خرج داشته باشد و باقی خرج ها هم که البته به سفارش های خودتان و البته برند آنها بستگی مستقیم دارد.


نظارت اتحادیه

از آنجایی که اتحادیه ها (در اینجا اتحادیه پوشاک) و از آن بالاتر، قوانین تنها بر چیزهایی که دیده می شوند نظارت و دلالت دارند؛ البته منهای بوتیک های اختصاصی که اصولا کسی وجود آنها را تایید نمی کند. گفتیم از مسئولین مربوطه اتحادیه پوشاک درباره این ماجرا سوالاتی بپرسیم و ببینیم این اتحادیه چقدر روی چنین بوتیک هایی نظارت دارد اما متاسفانه در این بین موفق نشدیم با کسی صحبت کنیم.

به اتحادیه که زنگ زدیم منشی الکترونیکی شما را به بخش پرسش و پاسخ هدایت می کند اما در این بخش هم باز دستگاه از شما می خواهد که پرسش خودتان را مطرح کنید و بعدا به صورت مکانیزه پاسخش را دنبال کنید که عملا به هیچ پاسخی نمی رسید. راه بعد اتصال به اپراتور است. خیلی سعی کردیم که بتوانیم با رئیس اتحادیه در این باره گفت و گو کنیم اما دست آخر، در نهایت ادب، اپراتور شماره تلفن ما را گرفت تا در اسرع وقت با ما تماس بگیرد ... که طبعا تماسی گرفته نمی شود - که نشد - و موبایل آقای رئیس هم که یا در دسترس نبود و یا دست خودش نبود و ...

می دانیم که این پایان دلخواهی برای گزارش با سوالاتی که در ذهن همه ما وجود دارد، نیست اما مطمئن باشید پیگیر این داستان خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا منعمم گردان به درویشی و خورسندی
      از خدا برای همه مردم عاقبت به خیری و دل خوش میخواهم

    • ناصری

      بنده قویا با طرح این موضوع در اینترنت وتوسط خبرگزاری شما مخالفم به این دلیلایل...
      1- تبلیغ برای این کالاها ومغازه های آن
      2- نشان دادن تفاوت خرید بین یک ثروتمند ویک انسان متوسط و در بدترین حالت انسان فقیری که حتی نمی تواند تصور کند که یک کت وشلوار معمولی 4/5 میلیون تومان آب میخوردواین مقدار پول چقدر کل زندگیش را عوض میکند.
      3- تبلیغ برای مصرف گرایی وبقول خود بچه های تهرونی افاده اومدن به خاطر کیف وکفش وپوشاک
      4- مثل بقیه نمی گم مال حرام ویا بادآورده است ولی توی مجلس یه طرحی بود که میگفت ازکجا آورده ای ؛ شاید جالب باشد این سوال را از بعضی ها پرسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا با شما موافقم. نکات بسیار خوبی رو یادآوری کردید. مرسی.

    • نازنین

      هی روزگار ما کجاییم اونا کجا.خدایا بازم شکرت

    • بدون نام

      مجله دست درد نکنه راضی به زحمت نیستیم ما خودمون میدودنیم چه خبره

    • بدون نام

      با نظر ناصری کاملا موافقم

    • بدون نام

      تبلیغ خوبی برا پاساژ الهیه بود !!

    • smart

      اول سال است و نان در سفره نیست...
      ای خدا شکرت ولی این زندگیست؟؟؟
      بوی نان هوش از سر ما می ربود
      اتفاقا مادرم هم روزه بود
      دوره گردی دار قالی میخرید
      نقش اول طرح عالی میخرید
      کوزه از جنس سفالی میخرید
      خواهرم بی روسری بیرون پرید
      گفت :آقا ....سفره خالی میخرید؟؟؟
      البته کمی شعر رو دست کاری کردم

    • بدون نام

      خیلی بدبود

    • رسول

      بهتره بگین فروشگاههای مخصوص آقازاده ها

    • بدون نام

      خداییش من حاضرم برم تو حراج دبن هامز کیف 130 هزار تومنی بخرم. اقلا میدونم 1 سال برام کار میکنه.نه اینکه برم سپه سالار کیف چرم مصنوعی اصل بخرم 150 هزار تومن. تازه این قیمتی که میگم ارزونشه هاااا

    • dorsa

      خدایا اینجا چه خبره ؟؟؟ من و شوهرم نزدیک 8 ماه دنبال 6 میلیون وام ازدواجمون بودیم که بدیم وسایل ضروری واسه خونه مون .....!!!!!!!!! اونقد شکرت میکنیم خدا ....

    • ندا

      مجله جان کاشکی به جای شمردن پول پوشاک این منعمان می دیدی به چند یتیم یا فقیر کمک کردن ؟ روز قیامت اینها به کار نمی آیند

    • آرش

      گزارش خوبی بود لذت بردیم :)

    • سپیده

      دارندگی و برازندگی،نوش جونشون 

    • سارام

      سلام دوستان. چقدر خوشحالم که چنین قدرت خرید بالایی هست . خدایا به اونها بیشتر ببخش .و آفرین به این همه ثروت . ارزو میکنم همه مون بتونیم به شرایط دلخواه برسیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج