۳۹۳۲۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نقش مرموز اوما تورمن در «به اصطلاح همسرم»

اوما تورمن بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد اسکار که با نقش‌آفرینی در بعضی از مهم‌ترین فیلم‌های کوئنتین تارانتینو شامل«پالپ فیکشن» و «بیل را بکش ۱ و ۲» به شهرتی بی‌سابقه دست یافت، به عنوان ستاره مهمان در جدیدترین سریال شبکه تلویزیونی «براوو» جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: اوما تورمن بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد اسکار که با نقش‌آفرینی در بعضی از مهم‌ترین فیلم‌های کوئنتین تارانتینو شامل«پالپ فیکشن» و «بیل را بکش ۱ و ۲» به شهرتی بی‌سابقه دست یافت، به عنوان ستاره مهمان در جدیدترین سریال شبکه تلویزیونی «براوو» جلوی دوربین می‌رود. «به اصطلاح همسرم» (My So Called Wife) داستان یک شارلاتان حرفه‌ای را دنبال می‌کند که در عین زیبایی بسیار خطرناک است و نه فقط اموال و دارایی قربانیانش که قلب‌شان را نیز به تاراج می‌برد و تورمن قرار است در نقش شخصیتی مرموز به نام «لنی کوهن» بازی کند.

نقش مرموز اوما تورمن در «به اصطلاح همسرم»

به گزارش «ورایتی»، جدیدترین سریال شبکه براوو که قرار است با عنوان «به اصطلاح همسرم» روی آنتن برود ماجراهای زنی شیاد (با بازی اینبار لوی) را دنبال می‌کند. قربانیان او خیلی دیر می‌فهمند چه بلایی به سرشان آمده و علاوه‌بر به سرقت رفتن دار و ندارشان، قلب‌شان نیز به تاراج رفته است. اما وقتی آخرین قربانیان او - ازرا و ریچارد - تصمیم می‌گیرند هرطور شده ردش را بزنند در حالی که او قربانی بعدی‌اش را هدف گرفته، اوضاع کمی پیچیده می‌شود.

تورمن ۴۶ ساله قرار است در نقش شخصیتی به نام «لنی کوهن» ظاهر شود که یک کارچاق‌کن مرموز است. زمانی که رییس باند زنان شیاد احتیاج پیدا می‌کند اوضاع کارمندانش را سروسامان بدهد تا از مخمصه نجات پیدا کنند، لنی کوهن با شخصیت مرموز، مرگبار و زبان‌بازش وارد بازی می‌شود تا دشمن را از سر راه بردارد و غائله را ختم به خیر کند. شخصیتی که احتمالا برای خیلی از هواداران تورمن، تا حدودی یادآور شخصیت «بئاتریکس کیدو» یا همان «عروس» فیلم‌های «بیل را بکش» خواهد بود.

آدام بروکس نویسنده سریال تلویزیونی «موتسارت در جنگل» که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال جدید براوو فعالیت دارد، درباره همکاری با تورمن گفت: «من و پل آلدستاین نقش «لنی کوهن» را مخصوص او نوشته‌ایم و از تماشای مهارت بی‌نظیر و استعداد خارق‌العاده او در به تصویر کشیدن این شخصیت منحصربه‌فرد، بسیار هیجان‌زده‌ایم.»

بعد از سریال کوتاه «سیلی» (The Slap) و سریال موزیکال «ضربه» (Smash) که هر دو از شبکه «ان بی سی» روی آنتن رفته‌اند سریال جدید شبکه براوو، سومین پروژه تلویزیونی در کارنامه حرفه‌ای تورمن به شمار می‌رود.

سریال یک‌ساعته «به اصطلاح همسرم» در حال حاضر در ونکوور کانادا جلوی دوربین رفته و قرار است از سال ۲۰۱۷ در قالب ۱۰ اپیزود روی آنتن برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج