۳۹۳۳۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

درز تصاویری از گوشی معرفی نشده موتو ام

الان چند هفته از زمانی که اولین صحبت‌ها در خصوص گوشی هوشمند بعدی لنوو با نام موتو ام (Moto M) به گوش رسیدند، می‌گذرد. طراحی این محصول جدید که مجهز به اسکنر اثر انگشت در پشت بدنه می‌باشد، کاملاً یادآورد گوشی دیگر این شرکت یعنی موتو ایکس (Moto X) بوده و تنها در پشت بدنه کمی انحنا دارد.

وب سایت دیجی رو - حسین محمود زاده: الان چند هفته از زمانی که اولین صحبت‌ها در خصوص گوشی هوشمند بعدی لنوو با نام موتو ام (Moto M) به گوش رسیدند، می‌گذرد. طراحی این محصول جدید که مجهز به اسکنر اثر انگشت در پشت بدنه می‌باشد، کاملاً یادآورد گوشی دیگر این شرکت یعنی موتو ایکس (Moto X) بوده و تنها در پشت بدنه کمی انحنا دارد.
درز تصاویری از گوشی معرفی نشده موتو ام

اخیراً تصاویر جدیدی از گوشی معرفی نشده موتو ام، توسط TechDroider به بیرون درز کرده و شباهت زیادی به تصاویر دیگری که چندی پیش در وب ‌سات TENAA منتشر شده بودند، دارد. البته تصاویر جدید که از مدل واقعی این گوشی تهیه شده‌اند، تنها نمای جلویی بدنه آن را نشان می‌دهند و پشت گوشی به تصویر کشیده نشده است.

درز تصاویری از گوشی معرفی نشده موتو ام
تصاویر جدیدی از موتو ام که به تازگی به بیرون درز کرده است.

با توجه به مشخصاتی که در صفحه نمایش گوشی موجود در تصویر درج شده است، این گوشی مجهز به 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از 4 گیگابایت حافظه رم نیز برخوردار می‌باشد.
سیستم عامل این محصول هم نسخه ششم از اندروید خواهد بود که مارشمالو نام دارد. شماره مدلی که برای موتو ام درج شده است، برابر XT1662 بوده و صفحه نمایش آن هم در اندازه 5.5 اینچ و با دقت تصویری 1080p می‌باشد. دوربین‌های پشتی و جلویی آن هم به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی هستند که به نظر مناسب می‌آید. اگر این همان گوشی اشاره شده در وب‌سایت TENAA باشد در این صورت مجهز به چیپ پردازشی MT6750 از محصولات مدیاتک (MediaTek) خواهد بود.

درز تصاویری از گوشی معرفی نشده موتو ام
تصاویری از گوشی هوشمند موتو ام که در وب‌سایت TENAA منتشر شده است.

این طور که گفته شده، گوشی هوشمند موتو ام توسط لنوو تولید شده و تنها در قاره آسیا عرضه خواهد شد. شاید این مسئله بتواند تغییرات اندک در طراحی این گوشی و به ویژه در قسمت پشت بدنه را توضیح دهد. در حالی که نمای جلویی این محصول ما را به یاد گوشی موتو ایکس با گوشه‌های خمیده و خطوط ظریف آن می‌اندارد، اما قسمت پشتی بدنه با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده بر روی آن، چیزی است که در سری گوشی‌های موتو تازگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج