۳۹۳۴۰۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

برج های اتومبیل فوق العاده دیدنی فولکس واگن

برج های ماشین فولکس واگن از فاصله دور هم به وضوح قابل دیدن هستند زیرا جزء بلندترین ساختمان های ولفسبورگ آلمان به شمار می آیند.

برترین ها: برج های ماشین فولکس واگن از فاصله دور هم به وضوح قابل دیدن هستند زیرا جزء بلندترین ساختمان های ولفسبورگ آلمان به شمار می آیند. آن ها تنها برای نمایش ساخته نشده اند، اتومبیل ها در هر دو برج انباشته می شوند تا صاحب جدید خود را پیدا کنند. همان طور که انتظار دارید آن ها جاذبه فوق العاده معروف این شهر هستند.
به عبارت ساده تر، برج ها این برج ها از جمله چشمگیرترین و قابل توجه ترین ساختمان ها با مضمون ماشین هستند. آن ها دقیقا همان چیزی هستند که نامشان به آن اشاره دارد: دو برج شیشه ای شبیه به سیلو که به طور ویژه برای انبار کردن اتومبیل ساخته شده اند.
برج بزرگتر که 50 متر ارتفاع دارد گنجایش انبار کردن 400 خودرو را دارد. این برج ها گاراژی هستند که هر عاشق تکنولوژی و اتومبیلی رویای آن را دارد.
از وقتی این برج ها در سال 2000 افتتاح شده اند، بیش از 2000 مشتری تصمیم گرفته اند اتومبیل فولکس واگن جدیدشان را در این برج ها تحویل بگیرند. به طور متوسط، حدود 500 خودرو روزانه از این برج ها انتخاب می شوند. با چنین نرخ گردش بالایی، اتومبیل ها تا 24 ساعت در این برج ها باقی می مانند. فولکس واگن گفته فضای زیادی برای ساخت برج های اضافی دارد اما تنها دو برج کافیست زیرا مرکز تحویل خودروی آن ها هم اکنون با ظرفیت کامل مشغول به کار است..
اتومبیل ها به طور اتوماتیک از کارخانه اصلی فولکس واگن در ولفسبورگ به وسیله یک تونل زیرزمینی طولانی به یکی از این دو برج انتقال داده می شوند. و فورا به نقطه مورد نظر در پارکینگ برده می شوند. هربرج مجهز به یک میله مرکزی عظیم و دو سیستم آسانسور پیچیده است که با سرعت دو متر بر ثانیه حرکت می کند. دقیقا 1 دقیقه و 44 ثانیه طول می کشد تا یک اتومبیل از پایین ترین قسمت برج به بالاترین طبقه آن برده شود. فولکس واگن می گوید این برج های خودرو سریع ترین سیستم پارکینگ اتوماتیک در جهان هستند، ادعایی که در کتاب رکوردهای گینس در سال 2014 نیز تایید شد.
این مرکز یک فروشگاه، دو رستوران، یک نمایشگاه اتومبیل های جدید و یک فروشگاه لوازم جانبی اتومبیل دارد که کسانی که برای خرید و تحویل خودرو زود می رسند بتوانند وقتشان را بگذرانند. مشتریان صبر می کنند تا زمانی که نامشان روی یک صفحه نمایش بزرگ نشان داده شود و متوجه می شوند اتومبیلشان در حال پایین آمدن است. یکی از دو آسانسور اتومبیل را از پارکینگ بیرون می کشد و آن را به طبقه پایین می برد. سپس ماشین ها آن را به مرکز تحویل می برند، جایی که پلاک خودروها نصب می شود و خریدار اتومبیلش را برای اولین بار ملاقات می کند. شبکه وسیع ماشین ها و کمربندها تضمین می کنند این اتومبیل هرگز رانده نشده است، بنابراین وقتی خریدار اولین بار پشت فرمان می نشیند، کیلومترشمار دقیقا عدد صفر را نشان می دهد. مگر اینکه اتومبیل در خارج از فولکس واگن ساخته شده باشد، مانند بیتل.
البته محدودیت هایی هم وجود دارد، اندازه نسبتا کوچک هر پارکینگ به این معنی است که اتومبیل های بزرگتر مثل «Touareg» در آن جا نمی شوند. علاوه بر این تنها مشتریانی که در آلمان، اتریش یا هلند زندگی می کنند وقتی خودروی جدید سفارش می هند، واجد شرایط تیک زدن جعبه تحویل برج اتومبیل هستند. سال ها این برج به دلایل ایمنی محدودیت هایی برای بازدید عموم داشت، اما فولکس واگن به تازگی موضع خود را تغییر داده و بازدیدکنندگان می توانند با آسانسور ویژه تا بالاترین طبقه بروند و از اتومبیل ها دیدن کنند.
برج های اتومبیل فوق العاده دیدنی فولکس واگن
برج های اتومبیل فوق العاده دیدنی فولکس واگن
برج های اتومبیل فوق العاده دیدنی فولکس واگن
برج های اتومبیل فوق العاده دیدنی فولکس واگن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج