۳۹۳۴۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ردکلیف دلش می‌خواهد در «بازی تاج و تخت» باشد

ستاره «هری پاتر» حاضر است حتی در صورتی که شخصیتش به سرعت کشته بشود هم در سریالی که اخیرا رکورد جوایز امی را شکست بازی کند.

روزنامه بانی فیلم: ستاره «هری پاتر» حاضر است حتی در صورتی که شخصیتش به سرعت کشته بشود هم در سریالی که اخیرا رکورد جوایز امی را شکست بازی کند.

ردکلیف دلش می‌خواهد در «بازی تاج و تخت» باشد

به نقل از ایندپندنت، با توجه به موفقیت خارق‌العاده «بازی تاج و تخت»، تعجبی هم ندارد که خیلی از افراد مشهور و سلبریتی ها گفته باشند این سریال فانتزی شبکه اچ بی او نمایش تلویزیونی محبوب آن‌هاست.

در حقیقت، فصل‌های قبلی این سریال ثابت کرده که گردانندگان آن یعنی دیوید بنیاف و دی بی وایس حاضرند بعضی از این هواداران مشهور (بیشتر موزیسین ها) را برای نقش آفرینی‌های کوتاه به سریال دعوت کنند.

حالا، کسی که شاید بتوان گفت معروف ترین هوادار این سریال باشد آشکار کرده که خیلی دوست دارد بتواند حضوری کوتاه در آن داشته باشد: دنیل ردکلیف. وقتی از او پرسیدند حاضر است حتی خیلی کوتاه در دنیای وستروس دیده شود یا خیر، این ستاره مجموعه فیلم های «هری پاتر» گفت: «خیلی دوست دارم این کار را بکنم. حتی اگر بخواهند فقط من را به سریال بیاورند و شخصیتم را بکشند، خیلی خوشحال می‌شوم همین کار را بکنم.»

ردکلیف در ماه گذشته مشغول تبلیغ برای دو فیلم جدیدش بوده که به زودی اکران می شوند: «قدرت مطلقه» که در آن او نقش یک مامور دولتی را بازی می کند که به یکی از گروه های نژادپرستانه برتری سفیدپوستان نفوذ می‌کند و «مرد ارتش سوییس» که در آن او مقابل پل دنو، در قالب نقش یک جنازه ظاهر می شود!
در پاسخ به اینکه آیا حاضر است حضوری طولانی در یک سریال تلویزیونی داشته باشد، این بازیگر ۲۷ ساله اضافه کرد: «در حال حاضر کمی آزادی دارم. اخیرا دو فیلمنامه برای پایلوت دو سریال خیلی خوب تلویزیونی خواندم، اما برای چنین پروژه‌هایی باید به مدت هفت سال قرارداد امضا کرد.»

از افراد مشهوری که تا به حال حضوری کوتاه در سریال «بازی تاج و تخت» داشته اند می‌توان به گری لایت بادی مرد اول گروه اسنو پاترول و ویل چمپیون درامر گروه کلدپلی و بند ایسلندی سیگور رُش اشاره کرد. اخیرا اعلام شد که جیم برادبنت، همبازی سابق ردکلیف در «هری پاتر» نقشی در فصل هفتم این سریال خواهد داشت. این سریال که توانست هفته گذشته در جوایز امی رکوردی تاریخی زد و تاکنون در مجموع ۳۸ جایزه را از آن خود کرده است.

ردکلیف اخیرا در مصاحبه ای ادعا کرده بود که هالیوود «بدون شک و انکار نژادپرست است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج