۳۹۳۴۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چگونه با لوکاس و اسپیلبرگ همکار شوید؟

کاتلین کندی همکار طولانی مدت استیون اسپیلبرگ و جورج لوکاس کارگردانان مطرح آمریکایی هفته پیش گفت شانس و اقبال در شکل گیری موفقیت های عظیم این دو و مشارکت وی در آن سهم عمده ای داشته است

روزنامه بانی فیلم: کاتلین کندی همکار طولانی مدت استیون اسپیلبرگ و جورج لوکاس کارگردانان مطرح آمریکایی هفته پیش گفت شانس و اقبال در شکل گیری موفقیت های عظیم این دو و مشارکت وی در آن سهم عمده ای داشته است. کندی افزود: روزی جورج لوکاس در یک تصادف شدید اتومبیل آسیب دید و این برادر پدر بزرگ من بود که او را از درون لاشه اتومبیل بیرون کشید.

چگونه با لوکاس و اسپیلبرگ همکار شوید؟

این مسئله زمینه ای شد تا در سال ۱۹۸۱ و موقع ساخت قسمت اول «ایندیانا جونز» با لوکاس و اسپیلبرگ همکاری کنم و از آن پس شریک اقتصادی هر دویشان شدم. در اواخر دهه گذشته اسپیلبرگ در مقام تهیه کننده فیلم فضایی و خیالی «سوپر هشت» به طور تصادفی جی جی ابرامز را برای کارگردانی این فیلم یافت و این مقدمه ای شد تا والت دیسنی میراث دار جورج لوکاس در فیلم های «جنگ ستارگان»، ابرامز را برای کارگردانی قسمت هفتم «استار وارز» برگزیند. بله، اینها همگی اتفاقی و حکم سرنوشت است. کاتلین کندی همچنین گفت: فیلم های استاروارز هم کلکسیونی از دیدارهای تصادفی و اتفاقات لحظه ای و ملاقات هایی است که بدون قرار قبلی شکل می گیرند و بر این اساس ما نباید از استمرار همین اتفاقات در زندگی واقعی مان شگفت زده شویم. شاید هم همه اینها همان نیرو و قوای اصلی موجود در سری فیلم های جنگ ستارگان باشد که از واژه فورس برای نامگذاری و توصیف آن استفاده شده و امپراتوری فضایی به تصویر کشیده شده در فضا نیز آن را هسته مرکزی خود قرار داده و تلقی کرده است. اگر از من بپرسند که آیا همه اینها محصول وجود فورس در صحنه زندگی ما است، خواهم گفت آری!

شایان ذکر است که قسمت هفتم «جنگ ستارگان» هم که در اواخر سال ۲۰۱۵ اکران شد و امواج فروش عظیم آن به ماههای نخستین از سال ۲۰۱۶ هم کشیده شد و عملاً به سومین فیلم سودساز تاریخ تبدیل گشت، از واژه Force برای نامگذاری خود بهره مند شده و نام جنبی و کامل کننده آن «نیرو بیدار می شود» است. کندی به رغم همکاری های طولانی و وسیع اش با اسپیلبرگ و لوکاس از مشارکت در سایر پروژه های سینمایی نیز باز نمانده است و هر از چند گاه اسم و عنوان وی به عنوان مدیر تولید یا سرمایه گذار برخی فیلم های دیگر نیز می آید. آثاری که البته ارتباطی با فورس مورد اشاره کندی ندارند و شاید به اندازه آن تصادفی و نتیجه قضا و قدر نباشند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج