۳۹۳۴۱۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رسانه ها و پوشش خبر جدایی پیت و جولی

نگاهی به سراسر دنیا از فرانسه و آلمان تا هند و استرالیا نشان می‌دهد که خبر جدایی زوج مشهور برنجلینا چه جایی در میان رسانه‌های کشورهای مختلف به خود اختصاص داد.

روزنامه بانی فیلم: نگاهی به سراسر دنیا از فرانسه و آلمان تا هند و استرالیا نشان می‌دهد که خبر جدایی زوج مشهور برنجلینا چه جایی در میان رسانه‌های کشورهای مختلف به خود اختصاص داد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، جدایی برنجلینا تیتر رسانه های سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است.

رسانه ها و پوشش خبر جدایی پیت و جولی

صبح روز بعد از اینکه آنجلینا جولی اعلام کرد می‌خواهد از برد پیت طلاق بگیرد، «بیلد» که تبلوید اصلی آلمان است خبر این جدایی را در صفحه اولش چاپ کرد و گفت جولی با این کار «جهنم را آزاد کرده است.» روزنامه‌های سنگین تر و جدی‌تر این کشور کمتر احساساتی شدند و خبر این جدایی را در قسمت های پایین تر صفحه‌های‌شان چاپ کردند و مطالب شان بیشتر بر حرف‌هایی که دو طرف زدند متمرکز شد.

اما برنامه خبری اصلی آلمان یعنی «تاگس شو» یا «شوی روزانه» به این نتیجه رسید که خبر بمباران یک گروه کامیون کمکی در سوریه و مشکلات مهاجران مهم تر از خبر برنجلیناست و خبر آن‌ها را روی آنتن نبرد.

در فرانسه جایی که جولی-پیت یک خانه دارند، خبر جدایی شان به گوش همه رسید. شاتو میراوال، خانه این خانواده که در تپه‌های بین کن و مارسی در جنوب فرانسه واقع شده، جایی بود که این زوج تنها دو سال پیش با هم ازدواج کردند. این خبر در روزنامه های لو فیگارو و لو پاریزین انعکاس داده شد و بالاتر از خبر بیمارستانی شدن ژاک شیراک، رییس جمهوری اسبق فرانسه قرار گرفت. خبر در صدر اخبار وبلاگ ها و سایت‌هایی مثل کلوسر، پابلیک و گالا قرار گرفت و نسخه فرانسوی هافینگتون پست هم با تیتر «نقش یک زندگی: برنجلینا - پایان زوجی افسانه‌ای، اما غیرایده آل» آن را پوشش داد.

اما بیشتر از همه، رسانه های خبری فرانسوی سعی کردند بی دلیل به شعله‌های آتش شایعه هایی که درباره ماریون کوتیار، همبازی پیت در فیلم «متحده» پخش شده اضافه نکنند. کوتیار روی جلد این هفته مجله کلوسر ظاهر شد و این مجله در مقاله‌ای نوشت این بازیگر حامله است و به زودی صاحب دومین فرزندش از جیولامه کانه، پدر نخستین پسرش خواهد شد. خود این بازیگر هم در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تایید کرد و گفت شایعه ها مبنی بر اینکه او باعث جدایی برنجلینا شده بی پایه هستند.

تبلویدهای فرانسوی مدت‌هاست که دارند درباره احتمال جدایی جولی و پیت حدس و گمان می‌زنند و شایعه هایی مبنی بر این شنیده می‌شد که این زوج بی سر و صدا خانه فرانسوی شان را از ماه ژوئن برای فروش گذاشته‌اند و در حالی که پیت می خواهد آن را نگه دارد، جولی خواستار فروش آن است.

در بریتانیا، «سان» یکی از فعال ترین نشریات در زمینه داستان برنجلینا بوده است. در یک مقاله اختصاصی، این نشریه روز چهارشنبه عکس هایی را منتشر کرد که به گفته خودش عکس‌های جدیدی از دعوایی داغ بین برد و آنجلینا بودند.

اخبار ایتالیا لبریز از ماجرایی جدایی برنجلینا بود. رسانه های خبری از RAI گرفته تا اسکای و La۷ تصاویری را از دوران گذشته شاد این زوج نشان دادند که در اروپا سفر می‌کردند، برای فیلم شان تبلیغ می کردند و روی کار جولی در زمینه مهاجران تمرکز داشتند. این زوج فیلم «کنار دریا» را در جزیره گُزُ در مالت فیلمبرداری کردند که فاصله کمی با ایتالیا دارد و در جنوب این کشور واقع شده است. خیلی‌ها این فیلم را به عنوان پیغامی درباره ازدواج شکست خورده این زوج تعبیر می‌کنند.

روزنامه هایی مثل «ریپابلیکا» که روزنامه ملی ایتالیاست، ستون صفحه اول خود را به خبر جدایی برنجلینا اختصاص دادند. اخبار آن ها روی عداوت بین جنیفر انیستون و جولی تمرکز داشت و پر از عکس‌های ساختگی از انیستون بود که از شنیدن این خبر خوشحال شده است. این روزنامه‌ها اخیرا هم اخباری را درباره جدایی های افراد معروف از جاشوآ جکسون و دایان کروگر گرفته تا سلبریتی های داخلی از جمله والنتینو رسی و لیندا مورسلی منتشر کرده بودند.

رسانه های هندی، از چاپ تا تلویزیون، بیشتر خبر طلاق جولی و پیت را از طریق فید اخبار جهانی منتشر کردند. با توییت هایی از استند آپ کمدین هایی مثل ویر داس که به زودی نخستین برنامه کمدی ویژه اش از نت فلیکس پخش می شود، رسانه های جمعی هم روی این مسئله تمرکز کردند. ویر داس در توییتر خود نوشت: «نگذارید طلاق پیت و جولی باور شما نسبت به ازدواج را بلرزاند. شما چنین قیافه یا امکاناتی را ندارید… مشکلی برای تان پیش نخواهد آمد.»

خبر جدایی برنجلینا درست موقع پخش برنامه های تلویزیونی وقت صبحانه استرالیا در روز سه‌شنبه منتشر شد. تا وقتی که روز به پایان رسید، زیرنویس این خبر هنوز بخشی از برنامه های تلویزیونی بود و مجله های تبلوید هم ضرب الاجل چاپ آخر هفته شان را عقب راندند تا بتوانند این خبر را کار کنند.

در استرالیا، گزارش کردن خبر جدایی برنجلینا در برنامه «شو امروز» برای پردرآمدترین مجری تلویزیونی این کشور یعنی کارل استفانوویچ بسیار عجیب بود چون تنها دو روز قبل از آن اعلام شده بود که خود او هم از بعد از ۲۱ سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده است.

استفانوویچ در برنامه زنده خبری گفت: «مسلما می‌توان گفت به هیچ کسی ربطی ندارد که چه اتفاقی برای آن ها افتاده است. آن ها خیلی مشهور هستند و مسئله سخت و پیچیده می شود. این یک داستان بزرگ رسانه‌ای است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج