۳۹۳۴۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت که صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و این تیم برای رسیدن به هدفش راه سختی در پیش خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: محمد ابراهیمی در مورد عملکرد تراکتورسازی در هفت بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: خوشبختانه در حال حاضر صدرنشین هستیم و خوب امتیاز گرفتیم، هرچند که می‌توانستیم بیشتر از این امتیاز بگیریم. در آخرین بازی هم مقابل سیاه‌جامگان عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم این روند را در شروع مجدد لیگ ادامه دهیم.

مهاجم تراکتورسازی در واکنش به اینکه خیلی‌ها از این تیم به‌عنوان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی نام می‌برند، عنوان کرد: طبیعتاً تراکتورسازی جزو مدعیان اصلی است و در سال‌های گذشته هم می‌توانست به قهرمانی برسد، با این حال معتقدم که صحبت کردن از قهرمانی خیلی زود است. ما راه سختی تا پایان لیگ درپیش خواهیم داشت و هر وقت جام را در دستان‌مان گرفتیم، یعنی اینکه قهرمان شده‌ایم.

ابراهیمی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند او می‌تواند جزو بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی باشد، گفت: این سؤالی است که امسال و پارسال خیلی‌ها از پرسیده‌اند و من هم بارها در موردش صحبت کرده‌ام. من کار خودم را انجام می‌دهم و وظیفه‌ام این است که تأثیرگذاری مثبتی در تیم داشته باشم. در حال حاضر نظر کی‌روش این است که من در تیم ملی نباشم و هر مربی مختار است تا نفرات موردنظرش را انتخاب کند. من نمی‌توانم خودم را به تیم ملی تحمیل کنم، چون تصمیم‌گیرنده نیستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج