۳۹۳۵۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمایی از اولین کتانی ساخت ربات های آدیداس

در ماه دسامبر ۲۰۱۵، کمپانی آدیداس از تصمیم خود برای راه اندازی کارخانه ای تحت عنوان Speedfactory خبر داد که در آن تمامی مسئولیت ساخت کفش های این شرکت، توسط ربات ها انجام خواهد شد. حال پس از گذشت چند ماه، این شرکت با احداث این کارخانه از اولین کتانی ساخت ربات های خود رونمایی کرد.

وب سایت تک شات: در ماه دسامبر ۲۰۱۵، کمپانی آدیداس از تصمیم خود برای راه اندازی کارخانه ای تحت عنوان Speedfactory خبر داد که در آن تمامی مسئولیت ساخت کفش های این شرکت، توسط ربات ها انجام خواهد شد. حال پس از گذشت چند ماه، این شرکت با احداث این کارخانه از اولین کتانی ساخت ربات های خود رونمایی کرد.

رونمایی از اولین کتانی ساخت ربات های آدیداس

این کفش که با نام Futurecraft M.F.G در بازار شناخته خواهد شد، در کارخانه اسپیدفکتوری آدیداس واقع در شهر آنسباخ آلمان تولید شده است. جیمز کارن، از مدیران ارشد این کمپانی در این خصوص عنوان می کند: "راه اندازی و شروع به کار کارخانه اسپید فکتوری، نقطه عطفی در تاریخ این کمپانی محسوب می شود. ما با تولید کتانی Futurecraft M.F.G نوآوری جدیدی را در این صنعت معرفی کردیم که می تواند در تمامی نقاط کره زمین مورد استفاده قرار گیرد. برای ما مهم است که نقطه شروع این سفر با کتانی آدیداس شروع شده و هدف ما تولید کفش هایی متناسب با سلایق مختلف کاربران و در سریع ترین زمان ممکن است."

به گفته آدیداس، کتانی Futurecraft M.F.G، اولین گام در تغییر مفهوم صنعت تولید کفش و کتانی محسوب می شود و به عنوان نماینده نسل آینده کتانی ها، وارد بازار خواهد شد.

کارنس در ادامه افزود که در این کتانی جدید، از تکنولوژی ARAMIS استفاده شده است که به آدیداس این امکان را می دهد تا حرکات پای ورزشکار در داخل کفش را زیرنظر گرفته و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و همچنین، طراحی قسمت های داخلی این کفش به گونه ایست که بتواند بهترین عملکرد و کارایی را برای کاربر به ارمغان آورد.

ناگفته نماند که بخش عمده ای از فرآیند تولید این کتانی توسط ربات ها انجام شده و تنها بخش کوچکی از این فرآیند با کمک انسان ها صورت پذیرفته است. در حال حاضر کتانی Futurecraft M.F.G به عنوان اولین محصول آزمایشی تولید شده و قرار است در آینده ای نزدیک، محصولات بیشتری توسط ربات های این کارخانه یعنی اسپیدفکتوری تولید و روانه بازار شود.

گفته می شود که در این مرحله تنها ۵۰۰ جفت از این کتانی ها تولید شده که متاسفانه هنوز آدیداس اطلاعاتی را در خصوص قیمت و زمان عرضه این کتانی منتشر نکرده است.

رونمایی از اولین کتانی ساخت ربات های آدیداس

رونمایی از اولین کتانی ساخت ربات های آدیداس

رونمایی از اولین کتانی ساخت ربات های آدیداس

رونمایی از اولین کتانی ساخت ربات های آدیداس

رونمایی از اولین کتانی ساخت ربات های آدیداس

رونمایی از اولین کتانی ساخت ربات های آدیداس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج