۳۹۳۶۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرد نزدیک به وزیر و آتش اختلاف ها در استقلال

مدیر عامل استقلال مدت ها است که رابطه تیره و تاری با رییس هیئت مدیره این باشگاه دارد و هفته گذشته این اختلاف شکلی علنی به خود گرفت.

ورزش سه: هفته گذشته از سوی شهاب جهانیان خبری روی سایت باشگاه استقلال آمد که در آن هاشم ساعدی به عنوان سخنگوی هیئت مدیره و حسن روشن به عنوان مشاور فنی او انتخاب شد، خبری که درکمتر از یک ساعت از سوی سیدرضا افتخاری وتو شد تا مشخص شود مدیرعامل فعلی استقلال اصلا رابطه خوبی با رییس هیئت مدیره این باشگاه ندارد. پیش از این هم جهانیان قصد داشت علی نظری جویباری را به عنوان معاون ورزشی این باشگاه منصوب کند که افتخاری صراحتا اعلام کرد که نیازی به اضافه شدن نفر جدید نیست و استقلال در شرایط فعلی نیاز به آرامش دارد.

افتخاری شب گذشته روی خط یکی از برنامه های تلویزیونی آمد و زمانی که در مورد اختلافش با جهانیان از وی سوال داد ترجیح داد این چنین جواب بدهد: من اختلافی با کسی ندارم اما این را باید بگویم که نباید کسی وارد حیطه اختیارات مدیرعامل بشود و اجازه این کار با به کسی نمی دهم.

این موضوع می تواند نشان بدهد که جهانیان در این روزها تصمیماتی در باشگاه استقلال می گیرد که فراتر اختیارات رییس هیئت مدیره این باشکاه است.

جالب است که بدانید جهانیان پیش از این هم با بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال اختلاف داشت و به دلیل رابطه نزدیکی که با محمود گودرزی داشت، افشارزاده را مجبور به استعفا از سمتش کرد و این که حالا گودرزی ادعا می کند که کسی از تصمیمات افشارزاده در هیئت مدیره خبر نداشته کمی عجیب به نظر می رسد.

به نظر می رسد در هر ۲ مورد عدم اجازه افشارزاده و افتخاری به دخالت در کارهایشان باعث به وجود آمدن اختلاف با جهانیان شده است و حالا باید دید این بار سرنوشت افتخاری در باشگاه استقلال چه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج