۳۹۳۶۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سکوت؛ واکنش منصوریان به همه حاشیه ها

سرمربی آبی ها بعد از کسب اولین برد در لیگ برتر همچنان سیاست سکوت را در واکنش به اتفاقات مدیریتی در پیش گرفته است.

ورزش سه: استقلال منصوریان حتی با پیروزی برابر ذوب آهن نیز به ساحل آرامش نرسید و همچنان باید با دردسرهای مدیریتی دست و پنجه نرم کند. منصوریان که هرگز انتظار چنین روزهای سختی را در استقلال نداشت، بعد از هفت هفته با وجود تمام مشکلات اولین برد خود را برابر ذوب آهن کسب کرد اما مشکلات مدیریتی این تیم همچنان دامنگیر آبی هاست.
موضوع استعفا یا برکناری افشارزاده اولین مشکل مدیریتی منصوریان بود که با خداحافظی افشارزاده به عنوان حامی اصلی او به وجود آمد. هر چند انتخاب رضا حسنی خو می توانست مشکلات منصوریان را به حداقل برساند اما دوست نزدیک منصوریان نیز ترجیح داد استقلالی نشود. در روزهایی که منصوریان در نتیجه گیری ضعیف عمل می کرد و جهانیان با برگزاری جلسات با گزینه های جانشینی منصوریان آبی ها را وارد یک بحران جدی کرده بود، رضا افتخاری با نظر وزیر ورزش و جهانیان به مدیریت استقلال رسید تا خیلی ها گمان کنند با حضور افتخاری جنجال های مدیریتی استقلال به حداقل خواهد رسید.
با گذشت کمتر از چند هفته اما اختلاف نظر افتخاری و جهانیان دردسر جدید آبی ها شد. مخالفت افتخاری با امضای حکم نظری جویباری باعث شد تا مشکلات بین این دو فرد تاثیر گذار ساختمان سعادت آباد افزایش یابد و بعد از آن بود که اختلاف نظر بر سر امضای حکم ساعدی و روشن باعث شد تا افتخاری اعلام کند در جلسه ای با وزیر ورزش به دنبال اختیار تام در استقلال باشد.

تمام این مشکلات و اختلاف نظرها در 90 روز ابتدایی شروع به کار منصوریان در استقلال رخ داد و حالا منصوریان که توانسته با کسب اولین برد وضعیت خود را در جدول سامان ببخشد نظاره گر نبردی جدید در حوالی این تیم با موضوع رقم قراردادها خواهد بود که می تواند استقلال را مجددا دچار حاشیه کند.

منصوریان از ابتدای حضور در استقلال در واکنش به همه این اتفاقات سیاست سکوت اختیار کرده و در واکنش به همه این تغییرات تنها یک نظاره گر محض بوده تا همچنان از او انتظار واکنش نسبت به صحبت های مطرح شده از سوی وزیر ورزش را نداشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج