۳۹۳۶۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاگردان گواردیولا همچنان توقف ناپذیر

منچستر سیتی در روزی که سرخیو آگوئرو بازگشتش به میادین را را با دو گل جشن گرفت در خانه سوانسی به پیروزی رسید تا با کسب ششمین پیروزی متوالی به صدرنشینی مقتدرانه اش در لیگ ادامه دهد.

وبسایت نود: تیم های سوانسی و منچستر سیتی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه لیبرتی از هفته ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان گواردیولا همچنان توقف ناپذیر

لحظات حساس بازی

دقیقه ۵: تیم میزبان بازی را خوب شروع کرد و در همان ابتدای کار روی اشتباه بازیکنان سیتی و توسط کورک به گل رسید اما داور این گل را به دلیل خطای بازیکن سوانسی مردود اعلام کرد.

دقیقه ۹: آگوئرو خیلی زود بازگشتش به میادین پس از سپری کردن محرومیتش را با گل جشن گرفت. سانیا که روی یک حرکت خوب تیمی پا به توپ شده بود آگوئرو را در محوطه جریمه پا به توپ کرد و ستاره آرژانتینی با یک استپ عالی بازیکن سوانسی را از سر راه برداشت و دروازه را باز کرد.

دقیقه ۱۳: برتری من سیتی دیری نپایید و سوانسی توانست بازی را به تساوی بکشاند. سیگوردسون یک پاس عالی برای یورنته در پشت مدافعان سیتی انداخت و این مهاجم اسپانیایی با یک ضربه تماشایی دروازه براوو را باز کرد.

دقیقه ۵۸: آگوئرو روی حرکت خوب استرلینگ می توانست گل برتری سیتی را بثمر برساند اما مدافع سوانسی در آخرین لحظه مانع از رسیدن توپ به آگوئرو در دهانه دروازه شد.

دقیقه ۶۵: حملات سیتی نتیجه داد و داور در تصمیمی شک برانگیز خطای فن در هورن روی دی بروین در محوطه جریمه را اعلام کرد تا تیم گواردیولا صاحب یک ضربه پنالتی شود. آگوئرو با یک ضربه چیپ دروازه را باز کرد تا تیم مهمان بار دیگر از حریفش پیش بیفتد.

دقیقه ۷۷: سوانسی پس از گل دوم سیتی جلو کشید اما این تیم گواردیولا بود که روی یک ضد حمله سریع به گل سوم خودش دست یافت. دی بروین با یک پاس یبا استرلینگ را در موقعیتی عالی قرار داد و این وینگر انگلیسی دروازه بان سوانسی را جا گذاشت و دروازه این تیم را برای بار سوم باز کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج